Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Podpinam się pod temat, bo w sumie hamulce mam takie same:

Ostatnio mam wrażenie, że pojawiły sie drgania na kierownicy przy hamowaniu przodem. Obejrzałem klocki przód i tył, wyglądają podobnie zużyte, chociaż hamuję głównie przodem. Ich grubość oceniłem pobieżnie na niecałe 2mm (chyba?). Widać, że okładziny coś tam jeszcze jest, na pewno nie są starte do zera. Ile mają nowe i jak stwierdzić, czy na moje już czas? To mój pierwszy zestaw hamulców hydraulicznych, więc brak mi doświadczenia z ich obsługą serwisową.

Napisano

cytat z instrukcji serwisowej..

 

''Przed jazdą na rowerze należy upewnić się, że grubość okładzin wynosi 0,5 mm lub więcej''

Napisano

cytat z instrukcji serwisowej..

 

''Przed jazdą na rowerze należy upewnić się, że grubość okładzin wynosi 0,5 mm lub więcej''

 

Dzięki. Instrukcja została daleko i nie mam możliwości zajrzenia :)

 

Sent with Tapatalk

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...