krzysiekcz Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Witam wszystkich. Wraz z dziewczyną szukamy rowerów typu cross do jazdy miejskiej i czasami na wyprawy w teren ścieżkami leśnymi. Myśle że najlepszym rozwiązaniem dla nas będzie typ cross, ponieważ na sam dojazd do miasta potrzebuje 10 km asfaltem i scieżkami z kostki brukowej. Dużo czytałem tematów na tym forum i myślę że znajdę tu pomoc wśród doświadczonych rowerzystów. Dla dziewczyny wybrałem unibike flash lub emotion http://bikepark24.pl...odel-2014-/4859 http://bikepark24.pl...odel-2014-/4889 emotion małe koła i szerokie opony bardziej górski , wiec flash faworytem. chciała kupic kross atlantic ale jakoś nie jestem za tą marką , osprzęt pewnie kiepski. unibike ma bardzo dobre opinie i w sklepie solidnie wyglądał. Dla mnie wybrałem unibike crossfire http://www.unibike.p...irediscgts.html lub http://www.unibike.pl/flashgts.html chciałbym tarczowe halmulce- brat posiada w meridzie i bardzo fajnie się sprawują.Nie musi to byc merida, kellys itd, marka nie ma znaczenia, byle osprzęt był dobry i trwały.Lazaro i kands fajne ale nie chce przez online zamawiac. waga 90 kg, wzrost 187, kobieta 160 cm, waga 55 kg, na męski max 2200 zł damski 1600 zł, Może macie jakieś lepsze propozycje, Dzięki
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Tu masz trochę lepszego, niż crossfire na tarczach: http://nrowery.pl/rowery-2014/cross/caledon-28-db A tu chyża i dobrze wyposażona dameczka: http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/clea-60-turquoise/turquoise#.U3j-QyhAc74 Ogólnie na taki duet musielibyście dopłacić około stówki do waszego wspólnego budżetu. Myślę, że bylibyście zadowoleni, oba to bardzo dobre i korzystne cenowo rowery. Szczerze mówiąc nie do końca wiem o co chodzi z tymi twoimi propozycjami damek, w żadnym razie nie jest to cross, ani nawet coś podobnego To chyba najdalsze od crossa, co może być. Do tego bardzo słaba.
krzysiekcz Napisano 18 Maja 2014 Autor Napisano 18 Maja 2014 Ok dzięki za pomoc Tadeus. Poszukam jeszcze informacji na temat "caledon 28", a jak z tym unibike crossfire z tarczowymi hamulcami w cenie 1800 zł warto go kupic? bo mamy na miejscu bardzo fajny sklep z dobrym serwisem. znalazłem jeszcze takie propozycje; http://www.kross.pl/pl/2014/cross/evado-4-0 http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/phanatic-10-vamp#.U3kxENJ_uTS Tego kellysa oglądaliśmy dla dziewczyny i jest super, tylko zbyt wysoka cena, górny pułap to 1500 zł , i fajnie aby był juz z osprzętem typu błotniki.
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Aha. Czyli nie możecie mieszać budżetów? Szkoda, bo jeśli odpada zakup wysyłkowy to wcale nie macie takiego dużego wyboru. Co do tego roweru, to jest w porządku ale bez rewelacji: http://www.unibike.pl/crossfirediscgts.html Dość istotne jest to że nie ma blokady amortyzatora, co dla niektórych jest ważne, a dla innych nie. Z takim budżetem wolałbym jednak coś lepszego. Jest w porządku ale stać cię na więcej. Evado jest prawie identyczny do tego Northeca (ma o stopień lepszą tylną przerzutkę, ale za to kosztuje 500zł więcej...) To jest bardzo dobry cross: http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/phanatic-10-vamp#.U3kzaShAc77 Niczego mu nie brakuje. Tylko że nie ma hamulców tarczowych, które chciałeś. Jeśli to ma być cross z pełnym osprzętem, to pewnie bardziej chodzi wam o trekking niż cross. W takim budżecie może być ciężko jeśli ma być tylko stacjonarnie. Właściwie nic prawdziwie porządnego chyba nie ma. We wszystkim, co można w salonie dostać za takie pieniądze jest dość sporo kompromisów sprzętowych i ostatecznie te rowery wypadają "takie sobie".
premier2 Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Temat został usunięty. Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - pkt 2b regulaminu - brak klamrowego nazewnictwa tematu - podobny temat już istnieje - narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności. Regulamin forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.