Ubotek Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 Siemka Mam XTR-y 970 i chce coś nowszego. XTR z metalikami 06. I po głowie chodzi SLX/XT/XTR, Co wybrać? A może jakiś mix ? Podobają mi sie klamki XTR-a bo nie maja tych pokretełek. Czy te nowsze shimano sa lepsze od moich poczciwych xtrów ? Zmiana sensowna czy zmiana dla zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 Z XTRem 970 szału nie ma, bardzo poprawny hamulec i tyle. Pod względem siły hamowania nowe są o klasę albo i dwie lepsze. Co do klamek to wolę stare XT/XTR bo mniej miejsca zajmują. Zmiana ma sens, ale pytanie na co, bo ja nie dostrzegam różnic w pracy SLXa i XTRa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Rożnica w pracy mała, ale jeśli zależy Ci na wadze, a lubisz SH, to pozostaje tylko opcja XTR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synergy Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Mój znajomy posiadał XTR M970 i M988, ale robił upgrade stopniowo i konfiguorwał hamulce kilka razy Zestaw początkowy BR M970-BL M970 BH59 - brak różnicyBR M970 - BL M988 - BH59 - brak BR M985 - BL M988 - BH59 - coś tam ruszło szału nie maBR M985 - BL M988 - BH90 - róznica spora Złożył na nowo drugi zestaw BL M970 BR M970 BH90 poczuł wzrost siły.Poza tym klamki XTR M985 bez pokrętełek są strasznie słabe, dopiero m988 dają radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Xtr 970 jest słaby i 980tka xc jest słaba (ta bez regulacji na klamce). Najnowsza z karbonowymi klamkami tandetnie wykonana (niespasowane odlewy obu połówek zacisków i piękna farba zamiast anody albo polerowanego aluminium - tandeta!!!) Wersja xc nie powala nawet z klockami metalicznymi i tarczą 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Moze byc cos innego, bo juz sie sam nie moge zdecydować. Duzo osob mowi ze nowe SLX/XT/XTR hamuja bardzo podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Może wersja trail xtra tak, xc nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 ja mam klamki 985 XC i nie mam powodu do narzekań. Przód z tarczą 180mm i klockami metalicznymi powinien wystarczyć każdemu do XC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Wg mnie SLX z dobrymi metalikami załatwi sprawę tanio i dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 a moze cos innego niz SHI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Wg mnie SLX z dobrymi metalikami załatwi sprawę tanio i dobrze. SLX załatwia sprawę dobrze, ale z wagą trochę gorzej (ok +130g). Pytanie jak istotna jest ta rzecz dla autora tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Może zainwestuj w Magurę? Moim zdaniem są mocniejsze od SH ale za to droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.