Hectoro Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 http://olx.pl/i2/oferta/amortyzator-rowerowy-sr-suntour-xct-CID767-ID5UCe5.html Co o tym myślicie. Myślę, ze warto zaryzykowac, wkońcu to tylko 50 zł, muszę się tylko dopytac o piwoty do v brakow. Cytuj
Fenthin Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 1. Nawet 50zł nie jest warte inwestowania w ten widelec. 2. Mimo wszystko ciężko wkręcić pivoty, jeśli nie ma gdzie. Cytuj
Hectoro Napisano 16 Maja 2014 Autor Napisano 16 Maja 2014 Myślisz, że po zamianie z m3010 (63mm skoku) nie odczuje roznicy? Cudow nie oczekuje jestem amatorem, a myślę, że cena atrakcyjna. Cytuj
Synergy Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 To jest niemal to samo, wyzbieraj ze 150zł na XCR, a jak teraz nie możesz odłóż to w czasie i kup XCR Cytuj
Fenthin Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 Różnica między tymi widelcami sprowadza się w zasadzie do średnicy górnych goleni. Co przy słabej "pracy" obu ma marginalne znaczenie. Cytuj
Hectoro Napisano 16 Maja 2014 Autor Napisano 16 Maja 2014 Ok to dzięki panowie. Postaram się wyrwać jakiegoś XCR'a w przyszłosci Panowie a XCM za 60 zł? http://olx.pl/i2/oferta/amortyzator-suntour-xcm-100mm-1-1-8-CID767-ID5Weix.html Cytuj
Hectoro Napisano 16 Maja 2014 Autor Napisano 16 Maja 2014 A duża jest różnica pomiedzy XTR a XCM, dla zwyklego amatora a nie zawodnika xc. Skok niby ten sam 100mm, domyslam się że chodzi o sposob tłumienia. Czy warto doplacac okolo 200 zl ? Cytuj
Sami12 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 Uzywam xcra jedzilem na xcmie kolegi i.. dla mnie tak. XCR LO kupilem za 180 nowke Cytuj
jasinski21444 Napisano 17 Maja 2014 Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) XCM nie ma tłumienia co czyni go zwykłym uginaczem a nie amortyzatorem XCR to minimum które jest sens kupić Edytowane 17 Maja 2014 przez jasinski21444 Cytuj
Tadeus Napisano 17 Maja 2014 Napisano 17 Maja 2014 W tym roczniku XCM mają już olejowe tłumienie z XCRa (XCM HLO), więc warto rozpatrzyć, o ile cena znajdzie się korzystniejsza, niż na XCR. Cytuj
Synergy Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Niektóre wersje XCMa mają tłumik olejowy (głównie te montowane w seryjnych rowerach), ale XCR jest lepiej wykonany, golenie dolne magnezowe lepsze ślizgi itp.Dla pocieszenia dla autora, żaden w/w nie ma tłumika. Cytuj
gajutrw Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Tez sie zdziwilem, bo byl podobny temat ostatnio, ale SR teraz poszedl o grupe wyzej, czyli XCM to tak jak stary XCR, Raidon to tak jak starszy EPICON. Czyli minimum nowy XCM albo starszy XCR. Cytuj
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 (edytowane) Jakiego tłumika nie ma? A tłumik to nie kartridż olejowy? No, XCM od wersji 2013 (czyli tej montowanej w rowerach w 2014r) ma podobno flaki z XCR (tylko wersja XCM HLO), a nowy XCR stał się jeszcze lepszy, bardziej zaawansowany materiałowo i grubszy, niż stary. Edytowane 18 Maja 2014 przez Tadeus Cytuj
Sami12 Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Wczoraj w deszczu sie przejechalem xcrem z 2009 (mocowanie standardowe na tarczowki, nie post m.) no i był taaki.. ociezały i twardy ze jescze go takiego nie widzialem No ale Przetarlem go od srodka i wporzo. Cytuj
Mongol96 Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Dzisiaj w Sulechowie to i moja Reba wydawała się być ociężała i zamulona Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.