Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A duża jest różnica pomiedzy XTR a XCM, dla zwyklego amatora a nie zawodnika xc.

Skok niby ten sam 100mm, domyslam się że chodzi o sposob tłumienia.

Czy warto doplacac okolo 200 zl ?

Napisano

Niektóre wersje XCMa mają tłumik olejowy (głównie te montowane w seryjnych rowerach), ale XCR jest lepiej wykonany, golenie dolne magnezowe lepsze ślizgi itp.

Dla pocieszenia dla autora, żaden w/w nie ma tłumika.

Napisano

Tez sie zdziwilem, bo byl podobny temat ostatnio, ale SR teraz poszedl o grupe wyzej, czyli XCM to tak jak stary XCR, Raidon to tak jak starszy EPICON.

 

Czyli minimum nowy XCM albo starszy XCR.

Napisano (edytowane)

Jakiego tłumika nie ma? A tłumik to nie kartridż olejowy?

 

No, XCM od wersji 2013 (czyli tej montowanej w rowerach w 2014r) ma podobno flaki z XCR (tylko wersja XCM HLO), a nowy XCR stał się jeszcze lepszy, bardziej zaawansowany materiałowo i grubszy, niż stary.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

Wczoraj w deszczu sie przejechalem xcrem z 2009 (mocowanie standardowe na tarczowki, nie post m.) no i był taaki.. ociezały i twardy ze jescze go takiego nie widzialem :) No ale Przetarlem go od srodka i wporzo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...