Skocz do zawartości
  • 0

[1400zł] dobry rower górski/crosowy

Gość Kacper

Pytanie

Gość Kacper
Napisano

Witam. Mam do wydania 1400zł (i to już jest maksymalny mój budżet)  chcę kupić rower górski  lub crosowy, widziałem już inne tematy i polecacie lazaro lub kands one są trochę tańsze ale czy w tej cenie co podałem mogę kupić coś lepszego?

Widziałem w sklepie internetowym martessport black edition 2 za 1499 zł wiem że to poza moim budżetem ale coś na stronie pisze że można zdobyć rabat 10%(jeśli tak to czy na taki rower też jest ten rabat?)  

od początku wiosny szukam jakiegoś roweru ale nie mam za bardzo czasu żeby je obejrzeć w realu tylko na stronach internetowych oglądałem.

Czy są jeszcze jakieś godne uwagi rowery w tej cenie dla mnie? Dodam że mam 185cm wzrostu więc rama pewnie 19/20

Oglądam również używane ale nie znam się na rowerach żeby je samemu kupić a nikt mi nie pomoże.

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Black Edition 2 jest bardzo ok - w necie można kupić jeszcze trochę lepszą wersję tego samego - Kross Level A2 2013

Z crossów masz jeszcze:

http://allegro.pl/rower-crossowy-eurobike-trail-0-1-28-alivio-gratis-i4234416510.html

No i poza tym standardowe Kandsy/Lazaro

MTB: Kands 1300 albo Lazaro Evolution v3

Cross: Kands Maestro, Lazaro Integral v3

Jest jeszcze bardzo dobry:

http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-53-id_8206682.html

Ale są już ostatnie sztuki.

Napisano

Przede wszystkim musisz pomyśleć, czy chcesz górala czy crossa. Przecież to nie jest to samo, więc mówienie, że chcę jedno lub drugie jest trochę dziwne.