TrueFaith Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 Sprzedam ramę z zamontowanym amortyzatorem SR Suntour XCM, nie ma luzów w sterach, całość jest trochę porysowana, w niektórych miejscach poschodził lakier, jest mała i świetna do jakichś rowerów typu freeride, dirt, sztywna, wytrzymałą 5 lat i wytrzyma pewnie drugie tyle, żadnych pęknięć, aluminium w idealnym stanie, lekka (rower zbudowany na niej ważył 13kg, a miał nie najlżejsze komponenty). Amortyzator w dobrym stanie, regularnie pod uszczelkę szedł smar, nie jest zatarty, z regulacją czegośtam (dwa pokrętła po obu stronach). Skakałem na niej i robiłem różne trick'i, nic w tym czasie się nie wydarzyło (raz strzelił sam hak od przerzutki, kupiłem drugi który zresztą dorzucam). Rama pod koła 26, hamulce możliwe Vbrake oraz tarcze. Długa, czarna sztyca. Wizualnie otarcia na lakierze, rama na zdjęciu jest upaćkana białą farbą i kurzem, to nie odpryski. Siodełko w dobrym stanie (lekkie zdarcie na tyle) foty: http://www52.zippyshare.com/v/87378824/file.html 100 zł za komplet + wysyłka
TrueFaith Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Napisano 6 Czerwca 2014 podbijam, nikt nie chce tanim kosztem złożyć budżetowego dirta czy duala ?
djzatorze Napisano 21 Czerwca 2014 Napisano 21 Czerwca 2014 Gdyby rzeczywiście był to dirt/dual to bym może i kupił ale to jest rama xc bez dwóch zdań. Dla tych, którym nie chce się ściągać archiwum z zippyshare, tak wygląda rower na rzeczonej ramie: Pozdrawiam i życzę powodzenia w sprzedaży, gdybym składał crossa to byłaby to w miarę dobra opcja.
TrueFaith Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Napisano 21 Czerwca 2014 17 calówka ma geometrię zbliżoną do NC Suburban Dirt (chodzi mi o kąty pomiędzy wszystkimi rurkami), kolega ma zielono-żółtą: http://rowerowy.interbikes.eu/file/24687/ns-bikes-rama-suburban-dirt-2013.jpg Podany przez Ciebie przykład to przynajmniej 19 cali. Jeśli jesteś zainteresowany, to mogę zrobić Ci jej zdjęcie od boku (w sumie to jedno już jest w zbiorze, wystarczyło się wysilić i pobrać)
djzatorze Napisano 21 Czerwca 2014 Napisano 21 Czerwca 2014 Kąt główki jest niezależny od rozmiaru, tak samo jak długość chainstay'a. Mi bardziej proporcje ramy i kąt główki przywodzi na myśl inną maszynerię:
TrueFaith Napisano 22 Czerwca 2014 Autor Napisano 22 Czerwca 2014 Czyli twierdzisz, że rzeczywiste zdjęcie które zrobiłem to fikcja i słuszna jest twoja wersja z losowym obrazkiem z internetu ? Nie sądzę aby to: http://scr.hu/1i7x/sqbeu było równe temu: http://scr.hu/1i7x/o8n48 Nie mówię, że to rama do dirtu, ale na pewno się do tego nadaje. Można złożyć też mały xc dla dziecka/kobiety.
djzatorze Napisano 22 Czerwca 2014 Napisano 22 Czerwca 2014 Ten kąt nie ma znaczenia... zmienia się wraz z rozmiarem ramy, czyli długością rury podsiodłowej. Ważny jest kąt główki, długość tylnych widełek, wysokość suportu... Rama do agresywnej jazdy powinna mieć możliwie krótkie widełki, dość długą górną rurę (by z krótkim mostkiem kręcić barspiny), mały kąt główki (mniejszy niż 71°, ale o tym niżej) i nisko suport. Krótka rura podsiodłowa w dircie ułatwia robienie tricków, i jest podobna w różnych rozmiarach (btw, w xc można mówić że jest np. 17-calowa rama, ale dla człowieka tego samego wzrostu rama dirtowa miałaby już 12" - strasznie mało nie? a to tylko dlugość podsiodłówki ). W geometrii xc górna rura jest możliwie wysoko, rozmiar dobiera się do wzrostu, a właściwie długości nogi. Mały przekrok w ramie xc wynika z jej rozmiaru, że to jest rama dla człowieka z krótką nogą (np. 15-latka) co by sobie nie obił czegoś tam Kąt główki - prawdą jest, że w dircie i streecie jest podobny jak w xc. Zwłaszcza w street - tam się tak szybko nie jeździ, a duży kąt ułatwia np. footjam tailwhip. ALE krótki tylny wideł i długaśna w stosunku do podsiodłówki górna rura przypominają o co chodzi. Żeby jeszcze do tej Bety był jakiś chociaż Duro w zestawie, albo Dirt Jumper... XCM to amortyzator cross country. Podobnie jak ta rama. Bardzo słaby ze mnie ekspert rowerowy, ale odróżnianie przeznaczenia ram to chyba nie jest wiedza tajemna Na pewno gdzieś jest jakiś artykuł w necie o geometriach rowerów, w którym wszystko jest lepiej wytłumaczone. Polecam lekturę
Fenthin Napisano 31 Lipca 2014 Napisano 31 Lipca 2014 Temat został usunięty. Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematu Jeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.