Melman1980 Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Panowie posiadam treka ex 5 29 chciałem wymienić amor. Rozeznałem temat i wygląda na to, że bedzie trudno kupić na rynku OEM amor z tym offsetem. Próbował ktoś ramy G2 i forka z offsetem 46mm?. Bardzo się zmieniacharakterystyka jazdy co wtedy z gwarancją np na ramę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hogg Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Ok, to ja krótko i na temat: Trek Mamba 29er, zmiana amorka z G2 na Manitou Pro Tower (czyli z 52 na 48 offset) Odczucia? Żadne. Czy dodatkowe 2 mm zrobiły by dla mnie różnicę w jeździe? Pewnie taką samą jak zdarcie papierem ściernym napisu Trek z ramy, czyli żadną. Oczywiście jestem amatorem a nie zawodowcem, ale przed zmianą szukałem informacji na temat geometriI genesis 2 i ew. zmian amortyzatora na taki, który ma inny offset. Nawet wymieniłem jakieś mejle z zawodnikami, którzy to zrobili. Ustaliłem, że ich zdaniem jeździ się...inaczej. Nie gorzej, nie lepiej ale inaczej właśnie. Oczywiście: nikt mi nie wytłumaczył, na czym to poczucie inności polega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smuga Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 (edytowane) Bierz amor z mniejszym offsetem i się nie przejmuj. G2 zmieniłem na Rebę, jeśli dobrze pamiętam ona ma właśnie 46mm i jeździ mi się do dziś bardzo dobrze. Zawodowcem nie jestem, jeśli zmiana w charakterystyce jazdy była, to zbyt subtelna, bym ją wyczuł. Edytowane 12 Maja 2014 przez Smuga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Ja też mam rebę z 2005 r z ofsetem chyba nawet jeszcze mniejszym i nie skarżę się na geometrię, choc w moim przypadku zmiana skoku amortyzatora z 80 na 100 coś zmieniła ale tylko na stromych podjazdach kiedy znika sag, Treki są już chyba szyte pod 100 mm a nie 80 więc tego problemu nie będzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hogg Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 U mnie oczywiście Manitacz też ze skokiem 100, nie wypowiem się na temat amorka o skoku mniejszym np. 80. Moim amatorskim zdaniem, nie odczujesz różnicy. Pół roku kopałem internet, fora itd, szukając informacji nt. G2 i zmiany amorka właśnie. Później odpuściłem, kupiłem amora od kolegi z tego forum i ... zapomniałem o problemie. Po prostu jeżdżę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Melman1980 Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 A czekajcie jeszcze Trekomaniacy z zamykaniem, to może mi doradzicie: Sztywny widelec dla geometrii G2 Szukam czegoś takiego dla mojej Cobii, żeby pomieściło grubaśną oponę 2.4 cala na przód i nie ważyło tony. Cena w okolicy 300zł. Waga w okolicy kilograma. Materiał dowolny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Używałem akurat tych które miałem pod reka, stal Ziona i White Brothers czyli rurowy karbon z korona alu, nie ma żadnego problemu przez G2. Na dziś testowałbym pełny karbon, ale za 300 zł to lepiej jakaś stal na przykład z papryką. mam w on onie i polecam ...Alu i podobnych do wajt broders w góry nie polecam, przy skokach z progów jak młotem w nadgarstki ... stal dużo lepiej i ponoć podgiety karbon podobno też lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Melman1980 Napisano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Zamontowałem Recon 29 silver solo air z offsetem 46. Nie widzę różnicy :)Subiektywnie stwierdzam, że jak dla mnie odczucie jazdy jest takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi