Melman1980 Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 Panowie posiadam treka ex 5 29 chciałem wymienić amor. Rozeznałem temat i wygląda na to, że bedzie trudno kupić na rynku OEM amor z tym offsetem. Próbował ktoś ramy G2 i forka z offsetem 46mm?. Bardzo się zmieniacharakterystyka jazdy co wtedy z gwarancją np na ramę?
Hogg Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 Ok, to ja krótko i na temat: Trek Mamba 29er, zmiana amorka z G2 na Manitou Pro Tower (czyli z 52 na 48 offset) Odczucia? Żadne. Czy dodatkowe 2 mm zrobiły by dla mnie różnicę w jeździe? Pewnie taką samą jak zdarcie papierem ściernym napisu Trek z ramy, czyli żadną. Oczywiście jestem amatorem a nie zawodowcem, ale przed zmianą szukałem informacji na temat geometriI genesis 2 i ew. zmian amortyzatora na taki, który ma inny offset. Nawet wymieniłem jakieś mejle z zawodnikami, którzy to zrobili. Ustaliłem, że ich zdaniem jeździ się...inaczej. Nie gorzej, nie lepiej ale inaczej właśnie. Oczywiście: nikt mi nie wytłumaczył, na czym to poczucie inności polega.
Smuga Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 (edytowane) Bierz amor z mniejszym offsetem i się nie przejmuj. G2 zmieniłem na Rebę, jeśli dobrze pamiętam ona ma właśnie 46mm i jeździ mi się do dziś bardzo dobrze. Zawodowcem nie jestem, jeśli zmiana w charakterystyce jazdy była, to zbyt subtelna, bym ją wyczuł. Edytowane 12 Maja 2014 przez Smuga
itr Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 Ja też mam rebę z 2005 r z ofsetem chyba nawet jeszcze mniejszym i nie skarżę się na geometrię, choc w moim przypadku zmiana skoku amortyzatora z 80 na 100 coś zmieniła ale tylko na stromych podjazdach kiedy znika sag, Treki są już chyba szyte pod 100 mm a nie 80 więc tego problemu nie będzie....
Hogg Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 U mnie oczywiście Manitacz też ze skokiem 100, nie wypowiem się na temat amorka o skoku mniejszym np. 80. Moim amatorskim zdaniem, nie odczujesz różnicy. Pół roku kopałem internet, fora itd, szukając informacji nt. G2 i zmiany amorka właśnie. Później odpuściłem, kupiłem amora od kolegi z tego forum i ... zapomniałem o problemie. Po prostu jeżdżę .
Melman1980 Napisano 13 Maja 2014 Autor Napisano 13 Maja 2014 Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Temat do zamknięcia
rambolbambol Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 A czekajcie jeszcze Trekomaniacy z zamykaniem, to może mi doradzicie: Sztywny widelec dla geometrii G2 Szukam czegoś takiego dla mojej Cobii, żeby pomieściło grubaśną oponę 2.4 cala na przód i nie ważyło tony. Cena w okolicy 300zł. Waga w okolicy kilograma. Materiał dowolny.
itr Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 Używałem akurat tych które miałem pod reka, stal Ziona i White Brothers czyli rurowy karbon z korona alu, nie ma żadnego problemu przez G2. Na dziś testowałbym pełny karbon, ale za 300 zł to lepiej jakaś stal na przykład z papryką. mam w on onie i polecam ...Alu i podobnych do wajt broders w góry nie polecam, przy skokach z progów jak młotem w nadgarstki ... stal dużo lepiej i ponoć podgiety karbon podobno też lepiej
Melman1980 Napisano 21 Maja 2014 Autor Napisano 21 Maja 2014 Zamontowałem Recon 29 silver solo air z offsetem 46. Nie widzę różnicy :)Subiektywnie stwierdzam, że jak dla mnie odczucie jazdy jest takie samo
Rekomendowane odpowiedzi