darekc Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 (edytowane) Parę lat się zbierałem by wymienić ramę. I po ostatnich harcach po Obiszowskich pagórkach szala się przelała. Padło na Lapierra, od paru tygodni go ujeżdżam i wiem, że do HT nie wrócę, żałuję tylko, że tak późno zmieniłem HT na FS. Dawcą prawie wszystkich części był stary wysłużony Author Modus 10903g, prawie cały osprzęt z niego przewędrował do nowej ramy. A starą ramę odziedziczy żona Bar Ends: (Rogi) KLS Steron 130Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Crank Brothers 4Brake (Front): (Hamulec przedni) BR/BL-M785 + SM-BH90 + F03C 242Brake (Rear): (Hamulec tylny) BR/BL-M785 + SM-BH90 + F03C 263Brake rotor (Front): (Tarcza hamulcowa przód) SM-RT76 160mm 140Brake rotor (Rear): (Tarcza hamulcowa tył) SM-RT76 180mm 156Brake Adapters (Front): (Adapter przedni) SM-MA90-F180 P/P + śrubki 27Brake Adapters (Rear): (Adapter tylny) SM-MA-R160P/S + śrubki 30Bottom Bracket: (Suport) SM-BB91-41 73Cables: (Pancerze i linki) Shimano SIS 82Cassette: (Kaseta) CS-M771-10 11-34 280Chain: (Łańuch) Campagnolo Veloce C10 267Crankset: (Korby) FC-M780 42X32X24 778Derlr (Front): (Przerzutka przednia) FD-M781 149Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) RD-M780 GS 227Fork: (Widelec) Rock Shox SID XX 1505Rear Shock: (Damper) LP R Hydraulic Damping Techno 245Frame: (Rama) Lapierre X-control 2448Grips: (Gripy) Crank Brothers Cobalt 65Handlebar: (Kierownica) Aerozine Riser Bar XB1.0B 220Headset: (Stery) Aerozine XH808A 94Pedals: (Pedały) PD-M520 373Seat: (Siodło) Velo VL-1133U 203Seatpost: (Sztyca) Aerozine XP ZERO 182Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Aerozine XCS 1.0 Titanium 8,5Shifters: (Manetki) SL-M780 I-Spec 119Skewers: (Zaciski koł) XT 122Stem: (Mostek) Aerozine XS 1.0 Ultra Light 105Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Smart Sam 2x10 zwijana 550Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Smart Sam 2x10 zwijana 550Top Cap: (Top cap) Aerozine Ulralight 6Tubes: (Dętki) Continental MTB 26 x 1,75-2,50 386Wheel Front: (Koło przednie) 871,5g- Hub: (Piasta) HB-M756 243- Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 DISC 395- Spokes: (Szprychy) DT Swiss Competition 191- Nipples: (Nyple) DT Swiss Standard Aluminium 10,5- Rim tape: (Opaska) Michelin 32Wheel Rear: (Koło tylne) 1051,5g- Hub: (Piasta) FH-M756 423- Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 DISC 395- Spokes: (Szprychy) DT Swiss Competition 191- Nipples: (Nyple) DT Swiss Standard Aluminium 10,5- Rim tape: (Opaska) Michelin 32CAŁOŚĆ 11952,5g W przyszłości pierwsze do wymiany pójdą kółka, bo są ciężkie i swoje już przejechały. Zastanawiam się nad nowymi SPD PD-M780 bo stare też już niedomagają i wymagają serwisu A teraz parę fotek. Edytowane 4 Czerwca 2014 przez Maniak aktualizacja wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kams Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Ile Ciebie kosztowała ta rama? Kupiłeś ją nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Bardzo mi się podoba wygląd roweru Ten SID jest prześliczny! Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Rama jest używana, a o złotówkach dżentelmeni nie rozmawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kams Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Tak czy siak - rower bardzo fajnie wygląda. Sam choruję na dobrego fulla, ale to jeszcze trochę czasu minie, zanim mojego Harda zmienię. Niech Ci dobrze służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Dziękuję, ja się z 5 lat zastanawiałem nad full'em teraz żałuję, że tak długo zupełnie inne doznania na tych samych trasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek87 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 (edytowane) Witam w klubie, zrobiłem już na tej ramie 10k km i nie będziesz zawiedziony;) Jedyne co mogę podpowiedzieć: jak się spojrzy na wahacz od spodu to w czarnej płytce są 3 otwory do aplikowania smaru (przynajmniej w wersji z 2011, a nie jestem pewien z którego roku Twoja rama - chyba 2010). Sugerują zakleić te otwory np. taśma izolacyjną, bo jak dostanie się tam syf to zaczynają wydawać się dziwne dźwięki. Na początku nie mogłem tego zlokalizować i bałem się, że coś z ramą, ale na szczęście to tylko to:) Edytowane 10 Maja 2014 przez piotrek87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Dzięki za informację, też takie otwory mam od spodu, czym prędzej je zakleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekm Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Od czego ta gumka na amortyzatorze po prawej? Badanie max ugięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kams Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Tak. W SIDach i Rebach one są na pewno, jak w innych, to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 jak ze sztywnością boczną takiego wahacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Ważę w porywach 78kg i nie zauważyłem jakiś większych problemów ze sztywnością boczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Gumka na amorku jest po metce co była tam wcześniej,kiedyś mogłem zakupić taką ramkę w przepięknym żółto/czarnym żałuję do tej pory że tego nie zrobiłem bo taka okazja już się nie trafi.Nie wiele fulików ma tak ładną konstrukcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomoTonyHalik Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Rogi na kierownicy to też pozostałości z poprzedniego sprzętu? Bo w sumie szeroki riser i rogi to dość niecodzienne połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Śliczna maszyna. Pogratulować! Zaskakuje manetka X-loc z lewej strony. Modyfikowałeś, czy taką wersję amortyzatora udało Ci się kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 (edytowane) Miałem wypadek na rowerze i rogi są brzydką koniecznością do zmiany pozycji nadgarstków co jakiś czas. A manetka hmm nigdy się nie zastanawiałem czy po drugiej stronie nie powinna być W sumie kształt jej nie za bardzo umożliwia zamocowanie po drugiej stronie. Edytowane 12 Maja 2014 przez darekc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Masz dobrze założoną. Pytanie wynika stąd, że w moim XX producent dodał X-loc po prawej i doszukując się sensu takiego rozwiązania (prawą ręką obsługuję cały tył) znajdowałem informację, że nie ma w ofercie lewych manetek. Było to jednak kilka lat temu i widzę, że SRAM poszedł po rozum do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 No ja taką manetkę miałem od początku, nawet się nie zastanawiałem nad tym czy są inne. Lewą ręką dobrze mi się ją obsługuje, szczególnie, że żadko ją wciskam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Czyli jeździsz z blokadą non stop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Ładny rzepak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barbapapa11 Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Ja w swoim giantcie kupionym pare dobrych lat temu, tez dostalem manetke z lewej strony. I to jest chyba lepsze rozwiazanie, bo jednak z przedniej przezutki tak czesto sie nie korzysta Wysłane z mojego LG-F180L przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Urwałem 206gr pozbywając się obu dętek, opasek i zalewając opony mleczkiem Stana Jedna opaska z zaworkiem 62gr + 60ml mleka, komplet 244gr, poprzednie dętki 386gr + opaski 64gr Teraz całość 11746gr Edytowane 1 Czerwca 2014 przez darekc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Wymieniłem stare wysłużone PD-M520 na PD-M780 30gr mniej i stuki ustały podczas pedałowania Całość 11716gr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Choroba gramów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 Nie w tym wieku to już nie choroba, a chęć spróbowania czegoś innego, a może w końcu kasy jest więcej niż za młodu. Kiedyś x lat temu nie zwracałem uwagi na wagę, teraz trochę inaczej do tego podchodzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.