ishi Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 (edytowane) Właśnie urwałem prawie kilogram z maszyny przez zmianę widelca więc jest mniejszy wstyd żeby zaprezentować aktualną specyfikację: Bar Ends: (Rogi) n/d Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Dartmoor ? Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Topeak Cage EX 56g Brake (Front): (Hamulec przedni) Hayes Stroker Ryde ? Brake (Rear): (Hamulec tylny) Hayes Stroker Ryde ? Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Hayes Stroker Ryde ? Cables: (Pancerze i linki) Jagwire MTB Pro ? Cassette: (Kaseta) SRAM P980 9rz. 11-32 277g Chain: (łańuch) Connex 908 280g Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M590 32/22 + RR ? Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M667 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano SLX RD-M662-GS-9 259g Fork: (Widelec) Rock Shox Revelation RL DPA 2013 150mm 1897g Rear Shock: (Damper) Fox RP2 BoostValve HX + tuleje 281g Frame: (Rama) Rotwild C1.FS 2012 22" ? Grips: (Gripy) Hermans Quick Shift ? Handlebar: (Kierownica) Bonrtager RXL Carbon 690mm 144g Handlebar Tape: (Owijka) n/d Headset: (Stery) Rotwild RHS 18 41mm ? Pedals: (Pedały) NS Aerial '13 340g Seat: (Siodło) WTB Silverado Pro 245g Seatpost: (Sztyca) Xtasy Superlite 31.6/400mm 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) AUTHOR 34,9mm 42g Shifters: (Manetki) Sram Attack 195g Skewers: (Zaciski koł) Novatec/Qloc ? Spacers: (Podkładki pod mostek) n/d Starnut: (Gwiazdka) stal ? Stem: (Mostek) Amoeba BORLA ST-D330-1 60mm ? Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Ikon 2.2 EXO 3C zwijane 532g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Ikon 2.2 EXO 3C zwijane 532g Top Cap: (Top cap) Ritchey ? Tubes: (Dętki) Hutchinson 1,7-2,35 26" 340g Wheel Front: (Koło przednie) 943g -Hub: (Piasta) Octane One Orbital 15 2014 -Rim: (Obręcz) Dartmoor Fortress 26" -Spokes: (Szprychy) cnSopke 2mm -Nipples: (Nyple) standard -Rim tape: (Opaska) Kenda Wheel Rear: (Koło tylne) 1432g -Hub: (Piasta) Novatec NT-D042SB -Rim: (Obręcz) Dartmoor Fortress 26" -Spokes: (Szprychy) cnSpoke 2mm -Nipples: (Nyple) standard -Rim tape: (Opaska) Kenda Misc : (Inne) Pompka Lezyne HV Drive S 95g Misc : (Inne) Lampka tylna Blackburn Mars 34g Misc : (Inne) Licznik Sigma BC 1609 ? Razem zmierzone: 13 850 g Zastanawiam się jak zejść dalej w okolicę 13kg przy sensownym koszcie. Z delikatnością podzespołów nie mogę też przegiąć bo maszyna pracuje w terenie pod 100 kilogramowym chłopem. Poniżej fotka jeszcze w starym setupie. Aktualne wrzucę na dniach. Edytowane 8 Maja 2014 przez ishi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 9 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Koła są masakrycznie ciężkie. Hamulce też ciężkie na obecne czasy. Specyfikacja trochę nie kompletna( choćby brak wagi tarcz hamulcowych) ,co trochę utrudnia doradzenie. Prywatnie wymieniłbym koła na Tubeless Ready i wyrzuciłbym dętki- zysk może być spory. Niemniej jednak fajny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Specyfikacja trochę nie kompletna( choćby brak wagi tarcz hamulcowych) ,co trochę utrudnia doradzenie. A faktycznie nie zwróciłem uwagi bo wziąłem wzorcową listę części. Można dopisać: Brake rotor (Rear): (Tarcza hamulcowa tył) Shimano RT86 XT Ice-Tech 180mm + śruby 148g Brake rotor (Front): (Tarcza hamulcowa przód) Shimano RT86 XT Ice-Tech 180mm + śruby 148g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Mały upgrade (-50g): Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M590 34T (Zee) + 24T (BBB) + RR (Suntour) 865g Razem zmierzone: 13 800 g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 W końcu udało mi się cyknać kilka fotek aktualnej konfiguracji. Z zmian doszło: Błotnik: Mucky Nutz Bender Fender +22g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubim Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Fajny rower, ale niestety wygląda trochę nieproporcjonalnie przez dużą ramę. Nie zastanawiałeś się żeby przejść na większe koło?Jak sprawują się Ikony? Jak wychodzi balon i jego szerokość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekc Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 W tą ramę i amora to większe koło raczej nie wejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubim Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Chodziło mi o zupełnie inną bazę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 27 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Ale po co większe koło? Bo modne? Poza tym 29 pod 150 mm to tak średnio raczej. 650 jak na razie zbyt drogie. Rower jest bardzo fajny i ,wg mnie, niczego mu nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 niestety wygląda trochę nieproporcjonalnie przez dużą ramę Może ten model nie jest mistrzostwem dizajnu, ale to ma przede wszystkim jeździć, nie wyglądać. A jeździ bardzo fajnie Nie zastanawiałeś się żeby przejść na większe koło? Jak sprawują się Ikony? Jak wychodzi balon i jego szerokość? 27,5 raczej nie wejdzie. Poza tym wolę mieć większy skok niż kolo (i wagę). Ikony sprawują się bardzo dobrze - są mocne i relatywnie lekkie. To bardzo uniwersalne opony z zacięciem terenowym . Nie mierzyłem szerokości opony ale przy 2.2" mają dość grube balony. ...niczego mu nie brakuje. Brakuje sztycy drop post, ale muszę jeszcze nad tym popracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 29 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Sztyca mykmyk jest fajnym wynalazkiem,ale w górach. Czasem myślę,że ludziska wkładają mykmyki , bo "tak trzeba". Ale nie neguję istoty i potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 @ishi Ten rower to czyste pogaństwo! Rama full wielka jak sklep wielobranżowy i kółka 26 cali. Podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 (edytowane) Kolejny mały update. W zasadzie fine tuning geometrii. Stem: (Mostek): RaceFace Respond 45mm/10st. 188g Edytowane 26 Czerwca 2014 przez ishi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 27 Czerwca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 Coś to ciężkie ... moja koza jest prawie 1kg lżejsza ... a rama na tyle obszerna ze jeszcze barek można tam zamontować I widelec coś straszelnie ciężki jak na revela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 I widelec coś straszelnie ciężki jak na revela. Ciężki ??! <O_o> Cięższy to był poprzedni SR (o prawie kilogram). Revel waży tyle ile powinien (wraz z manetką i osią), najlżejsza wersja XX World Cup to z tego co pamiętam jakieś ~1,6kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Łooo matko, zamiast zdejmować to ostatnio tylko dokładam Update w kierunku piekielnego SPD Pedals: (Pedały) Wellgo WAM-D10 512g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 W setupie górskim (opony Michelin Rock'r + Grip'r Adv Reinforced) rower waży równo +1kg w stosunku do bazy Fota z szlaku prowadzącego na przełęcz Puchacza. Oranie Sudetów Wschodnich po raz kolejny przekonało mnie o słuszności zakupu składanej sztycy! Wkurzające jest ciągłe złażenie z roweru i zmiana jej długości. Rower nawet jak na geometrię XC daje znakomicie radę zarówno na technicznych zjazdach (np. Śnieżnik i szlak do schroniska) jak i szybkich singlach (Rychlebski Superflow). Jestem mega zadowolony z tłustych opon Michelina. Kleją się do wszystkiego i w każdych warunkach jak wściekłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.