Cześć, kupiłem synkowi rower BMX przez neta ze sklepu sporsdirect.W stacjonarnym nie mieli tego modelu. Koła są plastikowe z 3ma grubymi szprychami. Tylne jakoś daje radę, ale przednie jest mocno "zcentowane". Czy takie koła można wyprostować? Internetowy sklep jest w UK, a szmaciarze karzą odsyłać na własny koszt, więc średnio mi się to uśmiecha. Jestem zniesmaczony tym sklepem. Nie dość, że czekaliśmy ponad miesiąc dłużej niż zapowiadali, to przyszedł złom. Przestrzegam.
PS. Pytanie odnośnie strony prawnej. Czy mogę od nich wymagać przyjęcia reklamacji w sklepie stacjonarnym? Rachunek dostałem z UK, a we Wrocławiu jest sklep pod tą samą marką.
Pytanie
Gość Błażej
Cześć, kupiłem synkowi rower BMX przez neta ze sklepu sporsdirect.W stacjonarnym nie mieli tego modelu. Koła są plastikowe z 3ma grubymi szprychami. Tylne jakoś daje radę, ale przednie jest mocno "zcentowane". Czy takie koła można wyprostować? Internetowy sklep jest w UK, a szmaciarze karzą odsyłać na własny koszt, więc średnio mi się to uśmiecha. Jestem zniesmaczony tym sklepem. Nie dość, że czekaliśmy ponad miesiąc dłużej niż zapowiadali, to przyszedł złom. Przestrzegam.
PS. Pytanie odnośnie strony prawnej. Czy mogę od nich wymagać przyjęcia reklamacji w sklepie stacjonarnym? Rachunek dostałem z UK, a we Wrocławiu jest sklep pod tą samą marką.
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.