Krezystof Napisano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 Witajcie! Niestety nie znalazlem odpowiedzi przeszukujac ta wielka ilosc teamtu wiec zadaje pytanie: jak moge zlikwidowac luz w suporcie (suport starego tylu w wpustakim na piescieniu (dokladmi) taki jak w rowerach komunijnych typu super jaguar:P). luz wyglada w ten sposob, ze jak ruszam roba to lata po drugiej stronie tez, sroubami korbe i ramie dokrecialem ale nie wiem co zrobic z tym suportem bo luz nadal tam wystepuje mimo dokrecania pierscienia (mlotek + plaski srubokret) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buli Napisano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 Rozkrecic, wyczyscic, sprawdzic czy kulki i bieznie sa gladkie, nasmarowac, wkrecic, kontrą zlikwidowac luz. Jesli to nic nie da, to kupic nowy pakiet za ok. 30 zl!! Pozdro i milego babrania sie w smarach!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krezystof Napisano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 a zeby odkrecic musze sciagnac ramie i korbe? to nie chce wyjsc w ogole! jedyne co to moge probowac odkrecic ten pierscien z wpustkami, ta droga czy inna sie kierowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 Normalne że jeśli chcesz się dostać do suportu musisz zdjąć korby. Tylko do tego potrzebny jest specjalny klucz. Jak go nie masz to nie próbuj sciągnąć młotkiem bo to nic nie da a tylko zepsujesz korby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 a zeby odkrecic musze sciagnac ramie i korbe? to nie chce wyjsc w ogole! jedyne co to moge probowac odkrecic ten pierscien z wpustkami, ta droga czy inna sie kierowac? Tez mialem takie cos w starym rowerku to jak byly luzy to wymienilem kulki, bieznie, skreciclem, ale i tak nic nie było z teog, bo zostały wżery na ośce, a rower nie był już pierwszej młodości i nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedniej długości ośki, więc zainswestowałem w pakiet suportu.. i się opłaciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krezystof Napisano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2006 A jaka cena wymainy? na jakis podstawowy zupelnie... Te korby beda sie nadawalyu czy bedzie trzeba wymienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 Nowy suport kosztuje od 20 zł + koszt wymiany. Korby pewnie się bedą nadawały bo zapewne są na kwadrat i taki też musisz kupić suport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 I wymiana to najlepsze wyjście - ja mam na koncie tyle rozkręceń/skręceń/regulacji/wymiankulek i koronek/ i wszelkich innych dupereli w suporcie starego typu, że teraz jak tylko mogę, to wymieniam od razu! Inwestujesz 20-30 zeta w kartridż i masz z głowy, aż się nie zestarzejesz :030: (ja na takim za 35 zeta robię już 4ty tysiąc i nic się znim nie dzieje ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verb Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 try tak: odkręćte pierścienie na zewnątrz mufy nakręcane na suport dokręć miski suportu ale tak żeby szło na nie nakręcić jeszcze te pierścienie nakręć pierścienie ja je dokręcałem majslem i młotkiem:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.