Tybor Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 Witam wszystkich. Przymierzam się do wymiany mojego starego roweru na nowy i chciałem kupić coś lepszego żeby służyło pare dobrych lat i dawało frajde z jazdy. Wybór padł na Cube Nature Pro (http://allegro.pl/show_item.php?item=4144093148). Wiem że ten model jest w sklepie u mnie w mieście więc tam bym go kupił i może coś bym z niego utargował. Bardzo mi się podoba wizualnie i sprzęt jest z tego co wyczytałem na różnych forach nie najgorszy. Więc czy będzie to faktycznie opłacalny zakup (jakość/cena) i jakie są wasze opinie i doświadczenia z tym rowerem? Może są jakieś modele ciekawsze a je przeoczyłem? Szukam jak widać crossa bo głównie będę jeździł po asfaldzie czasem po lekkim terenie do max 3500zł z możliwością zamontowania wszystkich akcesorii (dwa bidony, błotniki, bagażnik, sakwy) bo marzy mi się kiedyś jakaś dalsza wyprawa . Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Tadeus Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 Sam rower jest ok. Są wszystkie najnowsze standardy, jest amortyzator powietrzny. Z alternatyw jest taka promocja na Krossa: http://www.goride.pl/kross-evado-70-2013-raty-10x0-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-305.html Trochę lepszy napęd, wyraźnie lepsze hamulce. No i taniej o 500zł. Ale różnica nie jest jakaś wielka, a skoro ten Cube ci się podoba, to spokojnie możesz go sobie kupić. To bardzo dobry rower.
Tybor Napisano 7 Maja 2014 Autor Napisano 7 Maja 2014 No bardzo ciekawy ten Kross tylko podejrzewam że w sklepie już takiej ceny nie będzie a wolałbym przed kupnem zrobić jazdę próbną . Ewentualnie może jak go gdzieś znajdę to przetestuje a kupię na necie. A jest jakaś znacząca różnica między przerzutkami SLX/LX a XT ? Bynajmniej wezmę go jeszcze pod uwagę na pewno
Tadeus Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 A jest jakaś znacząca różnica między przerzutkami SLX/LX a XT ? Różnica będzie głównie wtedy, jak będziesz zasuwać w błocie po piasty po jakichś masakrycznych bezdrożach - czyli głównie przy MTB. Ogólnie panuje przekonanie, że w crossach nie ma co aż tak bardzo cisnąć na najwyższe grupy, bo warunki w jakich są używane są dużo bardziej lajtowe Co nie znaczy, że nie można sobie kupić dla własnej satysfakcji najlepszego, co jest No i wyższe klasy mają zazwyczaj przewagę wagową, a leciutki cross to fajna sprawa. Co do tego Evado: http://www.kross.pl/pl/2014/cross/evado-7-0 http://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-7-0 Wygląda na to, że ta wersja z 2014 ma taką samą geometrię ramy jak z 2013, więc można wypróbować nową i ewentualnie kupić starą
Marek79 Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 Witam. Jestem tu nowy ale od jakiegoś czasu przeglądam forum. Również rozważam zakup tego Cuba lub Unibika Zetosa lub Xenona. Jeśli chodzi o zakup Evado 7 to piszesz że interesuje Cię montaż wszystkich akcesoriów. Jak wyczytałem na forum to w Evado 7 może być z tym problem bo nie ma otworów do mocowania bagażnika, co później może okazać się dla ciebie problemem. Dla mnie to akurat dyskwalifikuje Krossy (też planuje montaż osprzętu).
Tybor Napisano 7 Maja 2014 Autor Napisano 7 Maja 2014 No właśnie też dzisiaj przeglądałem informacje o tym Krossie i też gdzieś mi tam przeleciało o tym że nie można zamontować bagażnika i przez to raczej będzie musiał odpaść.
Tybor Napisano 27 Czerwca 2014 Autor Napisano 27 Czerwca 2014 Witam po dłuższej "ciszy" . Mój problem z rowerem nie został jeszcze rozwiązany . W sklepie u mnie w mieście w którym są "CUBy" nie ma już Nature Pro i trochę uszczupliły mi się środki w związku z tym rozglądam się za rowerami używanymi (lekko) lub szukam promocji z starsze roczniki. Mam na oku i wstępny kontakt na rower Cube SL Cross Pro w dobrej cenie (na codzień bym jeździł na oponach szosowych a wyjeżdżając na wyprawę zamienił na semi-slick) i jeszcze typowego crossa http://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-MASH-2011-wysylka-gratis-/1039 . Oczywiście CUBE mi się bardzo podoba i słyszałem że na wyprawy to i na typowej szosówce można się wybrać tym bardziej że lubię jeździć szybko. Ale nie jestem pewny jak to by z nim było jeśli chodzi o akcesoria typu błotniki i bagażnik. Czy da się bez problemowo je zamontować czy jednak trzeba będzie kombinować i może mija się z celem kupowanie takiego pół crossa pół szosy ??? Z drugiej strony moje wyprawy to raczej będą raz do roku na tydzień max cztery i na codzień by był spoko. Trochę namieszałem ale to też dlatego że sam jestem skołowany i na dobrą sprawę mam różne myśli na ten temat. Dlatego postanowiłem jeszcze raz wypytać a nie chciałem zakładać specjalnie nowego tematu. Z góry dzięki za odpowiedź i cierpliwość do mojej osoby .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.