Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie jak w temacie, ostateczny wybór epicon rlr x2 z blokadą goleni za 700 zł vs epicon 2011 rld z blokadą na kierownicy za 549 zł.

Przeznaczenie: Jazda po mieście małe hopki, lasek.

Napisano (edytowane)

zdecydowanie x2, nowszy tłumik, ostatnio na forum były info ze tłumiki od starszych wersji sie urywały

Edytowane przez zienio
  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team
Napisano

Ogolnie nowszy jest lżejszy, ma przeprojektowane golenie, dodatkowo ma nowszy tłumik, ale ile nowszy i jak to tam wygląda tego nie wiem. Wiem natomiast że w wersji 2011 tłumiki sie łamią bo nie są podparte na dole goleni ... łatwo temu zaradzić wkładając coś pomiędzy goleń a tłumik.

  • Mod Team
Napisano

Dlatego kto ma taki model z niepodpartym tłumkiem od dołu należy sie tym zająć by zminimalizować straty, taki tłumik jest  nienaprawialny, jak już pęknie.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Dlatego kto ma taki model z niepodpartym tłumkiem od dołu należy sie tym zająć by zminimalizować straty, taki tłumik jest  nienaprawialny, jak już pęknie.

Witam cię. Akurat się Suntourem zajmuje jak także toczeniem i frezowaniem przez to po kilkukrotnych męczarniach mam sposób na reperację tych pękniętych, choć się z tobą zgodzę że lepiej się zająć od początku dołem bo po pęknięciu trochę roboty przy tym jest. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...