Alpen Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Witajcie jak w temacie, ostateczny wybór epicon rlr x2 z blokadą goleni za 700 zł vs epicon 2011 rld z blokadą na kierownicy za 549 zł. Przeznaczenie: Jazda po mieście małe hopki, lasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpen Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 reff, nikt nic nie wie? :C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpen Napisano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 nikt? nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zienio Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 (edytowane) zdecydowanie x2, nowszy tłumik, ostatnio na forum były info ze tłumiki od starszych wersji sie urywały Edytowane 9 Maja 2014 przez zienio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Ogolnie nowszy jest lżejszy, ma przeprojektowane golenie, dodatkowo ma nowszy tłumik, ale ile nowszy i jak to tam wygląda tego nie wiem. Wiem natomiast że w wersji 2011 tłumiki sie łamią bo nie są podparte na dole goleni ... łatwo temu zaradzić wkładając coś pomiędzy goleń a tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Potwierdzam słowa Puklusa, że w Epiconach 2011 pękają tłumiki. Mój pękł po roku użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Dlatego kto ma taki model z niepodpartym tłumkiem od dołu należy sie tym zająć by zminimalizować straty, taki tłumik jest nienaprawialny, jak już pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 Dlatego kto ma taki model z niepodpartym tłumkiem od dołu należy sie tym zająć by zminimalizować straty, taki tłumik jest nienaprawialny, jak już pęknie. Witam cię. Akurat się Suntourem zajmuje jak także toczeniem i frezowaniem przez to po kilkukrotnych męczarniach mam sposób na reperację tych pękniętych, choć się z tobą zgodzę że lepiej się zająć od początku dołem bo po pęknięciu trochę roboty przy tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Wiadomo że wszystko da sie naprawić ... nawet stłuczoną szybę ... jednak nie zawsze jest to adekwatne, np za drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.