Klavo123 Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Hey, przymierzam się do zakupu: http://www.unibike.pl/mission29.html właściwie od około dwóch tygodni przeglądam oferty i ewentualne alternatywy - jednak nic tak nie przypasowało jak powyższy. Obecnie jestem już trochę zmęczony tematem wiec postanowiłem napisać tutaj z prośbą o pomoc/poradę Generalnie chce kupić pierwszą 29`ke - do pracy i w weekendy (z fotelikiem dla dziecka) trasa na około 16 km w jedną stronę 90% drogi utwardzone (miasto) Wzrost 189 cm waga około 130 kg - zakładam ramę 23" W związku z moją wagą zależy mi na tym aby opony były możliwie najgrubsze Max 1700 zł Dodatkowo fajnie byłoby dostać rower na sztywnym widelcu - ale nie wydaje mi się to możliwe w sklepie. Napisałem do dystrybutorów i producenta o możliwe modyfikacje w celu obniżenia ceny (może to był głupi pomysł ale jestem nowicjuszem - wiec pomyślałem, że szkoda nie spróbować) - oczywiście zakończone fiaskiem Dodam, że nie spodziewam się cudów biorąc pod uwagę, że to co bym chciał kupić jest w okolicach 2500 zł - a mój budżet to 1400 które podniosłem dla Mission`a o dodatkowe 200 zł Dlatego pytanie czy jest sens wywalać na to kasę - zakładam, że to będzie mój rower na kolejne np 7 lat z niewielkimi/drobnymi modyfikacjami (+ jedna poważna w przyszłości czyli wymiana widelca) Prośba o pomoc - może coś przegapiłem przeglądając fora i oferty sklepów PS przeglądałem aukcje itd (chętnie kupię zadbany model "posezonowy") ale nic nie ma. Pozdrawiam życząc miłego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...