Skocz do zawartości

[rower] Ile może mi dać nowy rower?


Rekomendowane odpowiedzi

Dordzy forumowicze,

 

jeżdżę od 5 lat. Rocznie robię 5000-7000 km. Mój styl jeżdżenia to całodzienne wyjazdy rekreacyjne, podczas których robię zazywczaj 150-200km, przede wszystkim po szosie. Moją dzienną życiówką jest 284km w 15h. Podczas jazdy staram się trzymać tempo około 25-27km/h, ale z postojami i zwiedzaniem i tak wychodzi 20km/h w skali całego dnia. Aktualnie mam rower, który kosztował mnie 0,7 wódki i 150zł na nowe opony, łańcuch itp. Nie znam marki, ani modelu, wiem tylko, że został zrobiony jeszcze w DDR. Jest to kolarzówka na oponach 700x35C. Zrobiłem na niej już ponad 12000km i kupując osprzęt kierowałem się wyłącznie ceną. Jest to więc rower ze wszech miar z dolej półki.

 

Zastanawiam się teraz o ile więcej, tudzież szybciej mógłbym przejechać gdybym zainwestował w rower 2000zł. 

 

Gorąco proszę o wasze rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Na pewno dał by ci - 2000zł :D które nań przeznaczysz.

 

Nowy rower na pewno był by lżejszy, lżejszy sprzęt to mniej zużytej energii a to sie przekłada na średnią i dystanse. I w sumie tyle. Bo skoro osprzęt czyli przerzutki, hamulce korba w twoim sprzęcie działają dobrze, to w nowym gorzej raczej nie będą działać, możliwe że będziesz wygodniejszy w obsłudze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy rower pozwoli na więcej jeśli będzie lepiej pasował swoją geometrią do Ciebie i Twoich potrzeb.

Jeśli obecny pasuje to raczej zakup kolejnego nie przyniesie poprawy osiągów. 

Szosa w tej cenie to bardzo budżetowy jak na szosówkę rower. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach