gdy Napisano 4 Maja 2014 Napisano 4 Maja 2014 coś co może zainteresuje miłośników tańszych sprzetów . wyczajony dzisiaj w jednym z marketów pare fotek tu : http://tomecki.bikestats.pl/1137327,testowanie-nowego-kola.html waga na oko w okolicach 11 kg , niestety nie było zbyt duzo miejsca , żeby się karnąć
Piter233 Napisano 4 Maja 2014 Napisano 4 Maja 2014 Przerzutka sora, z przodu claris, mostek zoom i fajnie wyglądające siodełko i jakieś klamkomanetki, chyba shimano claris - to co samemu zdążyłem zobaczyć. Nie mogę dojrzeć liczby biegów, 7 albo 8, ale raczej 8. Różni się od podanego na tej stronie na plus: leaderW cenie 1331 to całkiem niezła oferta. Wielkie dzięki za info.
mklos1 Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Korba jest bliżej nieokreślona, ale w tej cenie, jest naprawdę dobrze. Szosy na osprzęcie Claris stoją wyraźnie powyżej 2000 PLN.
Yoschi Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Na żywo wygląda 2x drożej;p często w trakcie zakupów wybieram się na dział rowerowy i natknę się na tą szosę, jeżeli ktoś chcę jakieś informację mogę przy okazji sprawdzić.
Piter233 Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Jeśli to można to prosiłbym o dostępne rozmiary i czy geometria jest w miarę standardowa - czy się normalnie siedzi na tym rowerze. Z góry dziękuję
Pawel09 Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Ciekawe czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?Znalazłem prawie taki sam na allegro tylko używany oczywiście.
kamar59 Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 W jakiej miejscowości jest ten rower i w jakim sklepie? Jaki jest rozmiar ramy?
Piter233 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Przeczytałem właśnie na forum szosowym (nie wiem, czy mogę podać linka) że jest tylko jeden rozmiar: 56 cm. Na mnie powinien pasować
Gość Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 potwierdzam, widziałem go dziś w Auchan na Białołęce w Warszawie jak pojechałem kupić kurczaka. Jest strasznie ciężki, jeszcze tak ciężkiego roweru chyba w rękach nie miałem.
mklos1 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Za 1300 PLN nie ma co narzekać. W tym budżecie, to tylko używki. W stanie dobrym powyżej Sory i tak nie da się wyjść.
Piter233 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 12 kg roweru nigdy w rękach nie miałeś? Ciekawego co byś powiedział na mojego 17,5 kg trekkinga. Skąd wiem że tyle waży? Z forum szosowego, ktoś już kupił taki i jeździ. U innych producentów za 2000 ciężko znaleźć coś na normalnym osprzęcie.
krism4a1 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Przedewszystkim to patrząc po korbie to raczej rower przelajowy niż szosa, po co mi na szosie ta mała tarcza z przodu? 12 kg to mało (jak na tego typu rower? Porównujesz to do trekkinga? Mój cross po zdjęciu całego balastu oświetleniowo bagażowego waży mniej
Piter233 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Nie, porównuję to do ceny jaką trzeba za niego zapłacić. Co do trójrzędowej korby, to taka jest w większości tanich szos.@editAle twój cross z pewnością nie ważył tyle ile twierdzisz na fabrycznych częściach.
mklos1 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 @@krism4a1, Jak na szosowy rower to dużo, ale jak na budżet 1300 PLN, to jest naprawdę dobra oferta. Nie ma co szukać dziury w całym.
zibra Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Dzis kolega kupil tego 29era, a byla tez akurat wystawiona wspominana szosa/przelaj. Faktycznie porownujac do "gorala" nie roznil sie zbytnio wagowo czytaj dosyc ciezkawy. przejecalem sie, ale to nie moja bajka. Ogolnie spoko opcja w markecie dostepna dla wielu.
krism4a1 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Ok, cena jest atrakcjna, ale dalej bedę się upierał że to nie żadna szosówka, ludzie nie mozna wszystkiego sprowadzać do wyłącznie kryterium ceny, mnie osobiście się wydaje że tu, w tym przypadku jest przesada. Owszem jest tańszy, ale to dlatego, że ogólnie rowery są drogie, za drogie na płace w polsce. Po pierwszym pół roku jazdy zacznie się zauważać wszystkie słabości jakie idą z tym rowerem i albo pozostanie niesmak, albo zacznie sie walka z wymianą części, a jeśli do tego dojdzie zła geometria to nigdy się nie wyprowadzi tego roweru na prawdziwych ludzi.
Piter233 Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Ja bym bardzo chętnie sobie kupił porządną szosę albo chociaż jakiegoś górala, problem tkwi w tym że ciężko mi uzyskać fundusze nawet na ten.
mess Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Przedewszystkim to patrząc po korbie to raczej rower przelajowy niż szosa, po co mi na szosie ta mała tarcza z przodu? to po korbie oceniasz czy to przelaj czy szosa? jaka mala tarcza z przodu?
tobo Napisano 6 Maja 2014 Napisano 6 Maja 2014 Ok, cena jest atrakcjna, ale dalej bedę się upierał że to nie żadna szosówka, ludzie nie mozna wszystkiego sprowadzać do wyłącznie kryterium ceny, mnie osobiście się wydaje że tu, w tym przypadku jest przesada. Owszem jest tańszy, ale to dlatego, że ogólnie rowery są drogie, za drogie na płace w polsce. Po pierwszym pół roku jazdy zacznie się zauważać wszystkie słabości jakie idą z tym rowerem i albo pozostanie niesmak, albo zacznie sie walka z wymianą części, a jeśli do tego dojdzie zła geometria to nigdy się nie wyprowadzi tego roweru na prawdziwych ludzi. Dlaczego ma pozostać niesmak? Niesmak jest wtedy jeśli ma się duże oczekiwania wobec takiego produktu, a takowych - raczej - wobec najtańszej szosy na rynku się nie ma. Nabywca raczej wie co kupuje. Wymana części to "konieczność" dla wielu, nawet takich którzy wydają kwotę z jednym zerem więcej
krism4a1 Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 Niesmak jest wtedy jeśli ma się duże oczekiwania wobec takiego produktu, a takowych - raczej - wobec najtańszej szosy na rynku się nie ma. Nabywca raczej wie co kupuje. No oki, tutaj się zgodzę w pełni. Trzeba świadomie kupować taki rower. "mała tarcza" z przodu- chodziło mi o to, że ona ma jakieś 20-pare, na oko pewnie 26 zębów, jak chcesz to wykorzystać na szosie? Jeżdżąc przełaj jeszcze mogę zrozumieć, ale na asfalcie? Nie wystarczyło by mieć z przodu dwie tarcze? Po prostu wsadzili coś najtańszego i tyle (co nie dziwi zważywszy na cenę roweru) Trochę chyba źle zostałem zrozumiany. Chodziło mi o to, że ktoś się skusi ceną, a później dostrzeże wszystkie wary tej konstrukcji i bedzie prawdopodobnie zmieniał połowę, co cenowo i tak się zemści. Ale nie jestem w czambuł przeciwny temu rowerowi.
tobo Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 Jak na moje oko to korba posiada kombinację taką jak trójrzędowe korby szosowe, czyli mała to 30 zębów, w takim przypadku kombinacja jest więc taka jak w innych podstawowych modelach szos.
pawelj5 Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 "mała tarcza" z przodu- chodziło mi o to, że ona ma jakieś 20-pare, na oko pewnie 26 zębów, jak chcesz to wykorzystać na szosie? Jeżdżąc przełaj jeszcze mogę zrozumieć, ale na asfalcie? Nie wystarczyło by mieć z przodu dwie tarcze? Nie wszyscy mieszkają w terenach nizinnych i nie wszyscy mają wystarczającą moc w nogach. Mieszkam w kotlinie kłodzkiej i mam szosę z podwójnym blatem. Powiem szczerze, że przydałaby się trzecia zębatka z przodu. Z dwoma nie mogę podjechać wszędzie gdzie bym chciał.
mklos1 Napisano 7 Maja 2014 Napisano 7 Maja 2014 @@krism4a1, Załóżmy, że ten rowery szosowe to kiełbasa... W tym momencie kupujesz zwyczajną po 5 PLN/kg. Od takiego produktu nie można wymagać wykwintnego smaku, ani tego, że się ładnie przypiecze na grillu lub w ognisku. Zatem nie wiem czym można się tutaj rozczarować. Da się to jeść, smak adekwatny do ceny, ale oblizywać się za każdym kęsem raczej nie będę. Dużo większe rozczarowanie bym czuł, gdybym kupił lisiecką po 35 PLN/kg i znalazł w niej ten sam tłuszcz i wodę. Na forum spotyka się nie rzadko wątki, gdzie ktoś chce kupić rower, z praktycznie natychmiastowym zamiarem jego modyfikacji. Czyli już jest rozczarowany, zanim go kupił... W moim fitnesie mam trójkę z przodu. Najmniejszej praktycznie nie używam. Ale patrząc pod tym względem na nizinne MTB jest tak samo. Najmniejszą z przodu też wykorzystuję bardzo rzadko.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.