donda1994 Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Witam! Poszukuję roweru trekingowego w cenie 1500-2000 pln. Jaka firma najlepsza w tym przedziale cenowym?
donda1994 Napisano 3 Maja 2014 Autor Napisano 3 Maja 2014 Dodam tylko, że mam 193 cm wzrostu i ważę ponad 110 kg, ale nie chciałbym crossa, bo nie lubię takich rowerów, chciałbym coś praktycznego: bagażnik, oświetlenie, amortyzatory z przodu (no chyba, że są rowery trekkingowe z amorami z tyłu ;p), lekka rama z alu (jeśli w tym przedziale cenowym coś jest takiego), przerzutki kciuk-wskazujący (nie wiem jak one się profesjonalnie nazywają), ilość biegów standardowa, ale gdyby było 24 też w porządku, hamulce obojętnie jakie, zależy mi też, żeby był wygodny, podejrzewam, że na mój wzrost rama 22" to minimum. Dzięki za rady!
Tadeus Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Unibike daje najwyższą gwarancję na obciążenie na polskim rynku (140kg) i do tego wychodzi całkiem korzystnie jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości. Myślę, że to dobry wybór. W tej cenie mógłbyś też dostać o klasę lepszego Krossa na jakiejś promocji, tyle że Kross daje limit do 110kg (ty+rower+bagaż), co raczej u Ciebie będzie za mało. Problem w tym, że jak na Unibike to masz budżet mocno pomiędzy: - ten jest jeszcze dość słaby > http://www.unibike.pl/voyagergts.html - a ten jest już za dobry/drogi > http://www.unibike.pl/expeditiongts.html Normalnie w tej cenie poleciłbym jakiegoś Rometa z 2013, tyle że tam o wiele za małe ramy. Hmm... Ciężko będzie z takim budżetem i potrzebami
donda1994 Napisano 3 Maja 2014 Autor Napisano 3 Maja 2014 Czyli mam rozumieć, że 1,5-2 k pln to za mało, żeby dobry rower na moje warunki kupić? oO
Tadeus Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Chodzi głównie o to, że: - Większość popularnych promocji/modeli na trekkingi oferuje tylko ramy 18-20cali. - Jest tylko jedna firma na polskim rynku, przy której nie traciłbyś gwarancji siadając na rowerze (oczywiście to tylko "oficjalnie"). Nie chodzi więc do końca o to, że nie da się kupić trekkinga w tej cenie. Bo jest tego dość sporo. Chodzi o to, że masz pecha, bo akurat nie za bardzo jest na rynku pasująca oferta Chyba najlepsze co dostaniesz, to właśnie ten : http://www.unibike.pl/voyagergts.html W sumie to przyzwoity rower, w większości złożony na dobrych markowych częściach. Nie jest to jednak żadna okazja
donda1994 Napisano 3 Maja 2014 Autor Napisano 3 Maja 2014 To może inaczej: ile by kosztował rower na moje wymagania, gdybym miał trochę większy budżet? Powiedzmy, że musi spełniać następujące warunki: - masa ~110 kg - wzrost 193 cm - rama z alu - bagażnik ze stelażem na torby - oświetlenie pełne - amortyzator z przodu - 21 (24) przełożenia - hamulce obojętnie jakie, byle by spełniały swoją rolę - manetki przerzutek tak jak wcześniej pisałem: kciuk-wskazujący (takie są moim zdaniem najwygodniejsze) - wysoka kierownica z regulacją, bez żadnych rogów itp To by było jak na razie na tyle. Jest w stanie ktoś mi jakiś konkretny model podać, tak jak wcześniej ten Unibike lub coś podobnego? Dzięki za wszelkie rady! Ajjj, rozumiem Czyli generalnie najpierw musi masa spaść
Tadeus Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Czyli generalnie najpierw musi masa spaść Nie zrozum mnie źle. Takich rowerzystów jak ty są ogromne ilości (również tu na forum). Po prostu jeżdżą i mają w głębokim poważaniu limit wagowy wpisany do gwarancji Tak jak pisałem. To już jest bardzo dobry rower > http://www.unibike.pl/expeditiongts.html Ma wszystko to czego potrzebujesz. Z wyjątkiem kierownicy bez udziwnień. Ale tę kierownicę można sobie wymienić na normalną. Być może nawet przy zakupie, jeśli sklep będzie ugodowy. Tylko, że to nowy/ wytrzymalszy standard, którego jednak wadą jest, iż nie można tej kierownicy podnieść aż tak wysoko jak w rowerach klasycznych, w których z kolei te kierownice były mniej wytrzymałe... Jeśli jednak nie chcesz dopłacać - a szczerze mówiąc - nie wiem czy opłaca ci się płacić aż tyle, jeśli z roweru nie będziesz korzystał intensywnie i często, to ujdzie i ten: http://www.unibike.pl/voyagergts.html On spełnia wszystkie twoje wymagania. Ma napęd, który trochę szybciej się zużyje, amortyzator, który będzie działał gorzej i szybciej straci na tłumieniu, ale to mimo wszystko już średnia półka, więc nie jest to zły rower. Na plus - tak jak pisałem - da bardziej wyprostowaną pozycję.
seczuan Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Panowie ja przy swoich 95-110 kg dosyć ostro ujeżdżałem swojego Arkusa i rama jeszcze żyje a dałem za nówkę rower 900zł (przez 6 lat był jak cross, trek i szosa w jednym) z oryginalnych częsci została tylko rama, amor kiera i koło przednie reszta była systematycznie wymieniana w zależności od moich potrzeb, także podejrzewam że jak kolega będzie jeździł a nie latał jak ja to mu wytrzyma jakiś czas http://zapodaj.net/5f8b181532f27.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.