Boski86 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Zaczne od tego że jestem raczej początkującym rowerzystą. W tym sezonie zrobiłem ok 800 km. Mieszkam w Jaworznie i planuje wyskoczyć z kumplem na jeden dzień gdzieś w lekki teren górzysty. Rowerki do bagażnika, rano wyjechać max 100 km, pojeździć i popołódniu wracać. Możecie doradzić rejon lub konkretne szlaki które znacie i polecacie? Chcemy pojeździć po jakiś pagórkach, Rowery i umiejętnosci mamy raczej z niższej półki, dlatego od czegoś lekkiego i przyjemnego trzeba zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobik314 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Odpowiem trochę nie w temacie. Osobiście poleciłbym tereny na południe od Wrocławia, na północy wioski i stopniowo na południe coraz większe górki, łatwy dojazd pociągiem do Wrocławia. W temacie bardziej http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/ wyszukaj swoją miejscowość i zobacz ile masz szlaków. Pojedź na południe. 100km w dół to masz już Beskid Mały. Nie musisz wcale jechać samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 @, zamiast w góry jedź na jure Zróbcie kółko w Ojcowskim parku narodowym zahaczając zamek w Pieskowej Skale, zamek w Ojcowie, Dolinę Zachwytu ... Jak są doliny to wiadomo są też pagórki ... a widoki też niczego sobie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...