NajmeR Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Poszukuje opon na górskie wycieczki, treningi i maratony. - w rozmiarze 26" - 2,2. Zwijane, dętkowe. razem do 250zł - o umiarkowanych oporach toczenia, to znaczy mogą być większe niż przy maxxis ignitor 2.1, ale zdecydowanie mniejsze niż nevegale 2,1. Do tej pory miałem geaxy barro mountain 2.1 opory były akceptowalne, ale nie ma tych opon w rozmiarze 2.2. - opony muszą mieć odporne ściany boczne ( w górach stołowych pełno skał), radzić sobie z mokrą skałą i mokrymi korzeniami, muszą sobie radzić w błocie po takim jednodniowym letnim deszczu, chodzi o to żebym nie musiał zmieniać ich podczas lata, jak trochę popada. -ścieralność nie musi być wybitna, opony będą wykorzystywane tylko w terenie, asfaltu będę unikał. - najbardziej zależy mi na jak najmniejszych oporach i uniwersalności w terenie, też nie mogą ważyć za dużo Szukając po internecie znalazłem kilka typów, nie wiem na które się zdecydować, albo może zaproponujecie coś innego conti M King 2.2 przód / X-King 2.2 tył - conti X-king 2.2 przód i tył -Nie wiem czy nie pourywa mi klocków w x-kingach na skałach. maxxis Ardent 2.2 przód / maxxis Crossmark 2.2 tył - jak to wypadnie w skałach, korzeniach i błocie maxxis ikon 2.2 przód i tył -
CMIK Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Bardzo przywiązany jesteś do rozmiaru 2.2? 2.2 to tylko napis, realne rozmiary opon są często zupełnie inne. Np Conti RK 2.2 ma inny rozmiar niż XK 2.2. Dlatego jeśli pasowały Ci Geaxy BM, to weź je w rozmiarze 2.3, ewentualnie na tył Saguaro 2.2. Co do Conti- odporność na przecięcia jest słaba, a jeśli nie weźmiesz wersji z Black Chilli, to na mokrym kamieniu bardzo są słabe. Na Maxxisach nie jeździłem, więc się nie wypowiadam.
NajmeR Napisano 3 Maja 2014 Autor Napisano 3 Maja 2014 a jak ma się szerokość BM 2.3 albo Gato 2.3 w porównaniu np. do RK 2.2, bo więcej w amortyzator chyba nie wejdzie bez błotnych problemów, mam Rebę Jak Saguarro 2.2 sobie radzi w trudnym terenie z tyłu, chodzi mi o trakcję na kamieniach, korzeniach, lekkim błocie, trawie
morfish Napisano 3 Maja 2014 Napisano 3 Maja 2014 Saguaro jest najbardziej uniwersalnym wyborem. Trzyma nawet w tęgim błocie. Jedyny minus - zbiera błoto, a później się oczyszcza bryzgając dookoła. Na każdym terenie daje radę, z tym że opory toczenia czujesz na trawie, czy ukorzenionych podjazdach; szutry i piachy bardzo OK. Ikon testuje z tyłu od 500 km. Jest lżejszy, ale mało przewidywalny na większej szybkości w błocie właśnie. Na mniejszym ciśnieniu duży fajny balon i większa powierzchnia docisku. Toczy się bezproblemowo - jeżeli chodzi o szybkość i opory, ale z opisów oczekiwałem ciut więcej.
Mod Team durnykot Napisano 3 Maja 2014 Mod Team Napisano 3 Maja 2014 Dorzucę Micheliny Wild Grip'R 2.25 http://www.cyklomania.pl/index.php?p4047,michelin-opona-wild-grip-r-tl-ready-zwijana-26x2-25 Bardzo uniwersalne i bardzo dobre opony . Zero problemów w każdych warunkach, zero uszkodzeń .
NajmeR Napisano 4 Maja 2014 Autor Napisano 4 Maja 2014 chyba jednak zdecyduje się na tego Ikona, wydaje mi się najbardziej uniwersalny jak na lato tylko nie wiem czym się od siebie różnią wersje tych opon MAXXIS IKON 26x2.20 120 TPI Aramid Silkworm Opona MAXXIS IKON 26x2.20 120 TPI kevlar 3Cczy ta kevlar 3c to normalna opona zwijana czy już bezdętkowa czym się różni to aramid silkworm od 3c, czy w tej wersji 3c też jest ta wkładka antyprzebiciowa silworm Na saguaro jeszcze przyjdzie czas, zamierzam kupić je jako komplet w lekki teren przeplatany asfaltami, kiedy wykończę moje RaceKingi, które jednak na mokrym sobie nie radzą, np na mokrej trawie. Nigdy jeszcze nie jeździłem na Micheln, mało razy widzę aby ktoś na nich jeździł, na razie zostanę przy najbardziej znanych markach, aczkowiek kiedyś na pewno coś od nich wypróbuję.
Swider23 Napisano 8 Maja 2014 Napisano 8 Maja 2014 Ta wersja z silkworm to taka w połowie drogi między zwykłą kevlarówką a sportowymi wersjami z 3C.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.