getto Napisano 2 Maja 2014 Napisano 2 Maja 2014 Waga : 125kg, wzrost : 192cm. Tak jak w temacie. Rower ma być do użytku czysto rekreacyjnego. Są jakieś rowery, które za 1000zł sobie poradzą ? Czy trzeba jeszcze dołożyć na jakiś sensowny model, który się nie rozpadnie po 10 przejażdżce ?
Tadeus Napisano 2 Maja 2014 Napisano 2 Maja 2014 Jedyne w miarę sensowne co pasuje i z ceny i mniej więcej z rozmiaru ramy, to chyba to: http://allegro.pl/mocny-treking-lazaro-senatore-v2-shimano-acera-m-i4183934510.html W sumie powinieneś mieć 22 cale, więc nie wiem, czy nie lepiej poszukać jakiejś używki.
getto Napisano 2 Maja 2014 Autor Napisano 2 Maja 2014 średnio się znam szczerze na tych osprzętach dlatego czuję, że ciężko mi będzie kupić użyke :/ A gdyby jeszcze dołożyć jakąś kasę na nówkę 22 ?
annna Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Dzień dobry, tak jak w temacie, rower dla wysokiego 193cm i ważącego 120kg, za 1000 zł, najlepiej używany, potrzebuję porady i pomocy w wyborze. Przejrzałam forum : szukać unibike'a czyli np. takiego? http://allegro.pl/sprzedam-rower-unibike-amsterdam-stan-idealny-i4175541041.html w sklepie go sport polecili takie modele: 1.Kross Berg (ok 1100 zł)2.Kross Hexagon X1 (ok.1000 zł) 3.Go sport AFFIX FX2 (ok 800 zł)
Tadeus Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 Ale to są wszystko górskie, a temat jest o trekkingowych Z wagą 120kg na pewno nie brałbym czegoś, co ma mniej niż 3x8 biegów. W tańszych rozwiązaniach tylna oś jest znacznie mniej odporna na większe obciążenie, pomijając fakt, że ogólnie są to podzespoły niższej jakości.
annna Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 aha, bo to chodzi o taki rower do miasta do jeżdżenia po ulicy (prezent na urodziny "Rower trekingowy – rower do uprawiania zaawansowanej turystyki rowerowej, polegającej na przemierzaniu długich, często wielodniowych tras, zarówno po drogach asfaltowych jak i drogach o nawierzchni nieutwardzonej. Rowery trekingowe buduje się zazwyczaj na kołach 28-calowych, choć znane są też odmiany na kołach 26-calowych, bardziej zbliżone do roweru górskiego. Rowery trekingowe mają zazwyczaj bogate wyposażenie (lampki na dynamo, błotniki, bagażniki i sakwy), pośrednie między rowerem szosowym a rowerem górskim ogumienie i ramę umożliwiające jazdę w bardziej wyprostowanej pozycji niż w rowerach wyścigowych. Rowery trekingowe wyposaża się zwykle w osprzęt dobrej jakości, ale większe znaczenie ma tu trwałość i niezawodność niż niska masa i duża liczba przełożeń. Ważną cechą (której często nie posiadają rowery szosowe i górskie) jest możliwość zamontowania bagażników i sakw, zarówno z przodu jak i z tyłu, czasem także złącza do przyczepki (jedno- bądź dwuśladowej). Dobre rozłożenie bagażu jest niezbędne do pokonywania długich, często wielotygodniowych tras."
Tadeus Napisano 5 Maja 2014 Napisano 5 Maja 2014 No, różnymi rowerami się po mieście jeździ. Generalnie obecnie najczęściej wygląda to tak: Miejski: Trekkingowy: Miejski daje najbardziej wyprostowaną postawę i jest najwygodniejszy jeśli chcemy jeździć po mieście - czyli niewielkie dystanse. W trekkingowym pozycja jest już bardziej pochylona i jest bardziej przeznaczony do długich wycieczek (40km+), najczęściej szosą i z większymi prędkościami, choć dadzą radę i na drogach nieutwardzonych. Górskie są najmniej wygodne, bo pozycja (bardziej pochylona) jest w nich przystosowana do jak najlepszej kontroli nad rowerem w trudnym terenie i częściowo też w celu uniknięcia zbyt dużego oporu powietrza. Dodatkowo miejskie mają zazwyczaj mniej biegów, ale za to w innej technologii, którą się łatwiej obsługuje i trzeba dużo rzadziej serwisować/czyścić. Podstawa to ustalić, czego szukamy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.