AndySchleck Napisano 1 Maja 2014 Napisano 1 Maja 2014 Witam, posiadam pulsometr Sigma 25.10 od ponad roku, jest dosyć często używany. Jakieś 2 tygodnie temu zaczęły się problemy z sygnałem, wymieniłem baterie, ale problem był dalej. Mam 2 taki sam, ten działa normalnie, po przeprowadzeniu kilku "testów" doszedłem do wniosku, że pasek odmówił posłuszeństwa. Mam do Was pytanie: gdzie i jak mogę odesłać pulsometr do naprawy gwarancyjnej, słyszałem że wszystkie sprzęty Sigmy są wysyłane do Niemiec :/
Looser Napisano 2 Maja 2014 Napisano 2 Maja 2014 Może zabrzmi to głupio i banalnie, ale może zacznij od skontaktowania się ze sprzedawcą od którego kupiłeś?
admski Napisano 14 Maja 2014 Napisano 14 Maja 2014 Witam, posiadam pulsometr Sigma 25.10 od ponad roku, jest dosyć często używany. Jakieś 2 tygodnie temu zaczęły się problemy z sygnałem, wymieniłem baterie, ale problem był dalej. Mam 2 taki sam, ten działa normalnie, po przeprowadzeniu kilku "testów" doszedłem do wniosku, że pasek odmówił posłuszeństwa. Mam do Was pytanie: gdzie i jak mogę odesłać pulsometr do naprawy gwarancyjnej, słyszałem że wszystkie sprzęty Sigmy są wysyłane do Niemiec :/ Witaj, I jak udało ci się zlokalizować serwis, też mam taki pulsometr więc chciałbym wiedzieć zawczasu
TheProrok29 Napisano 14 Maja 2014 Napisano 14 Maja 2014 Kolega wymieniał baterię i w zegarku i w pasku ?
AndySchleck Napisano 22 Maja 2014 Autor Napisano 22 Maja 2014 Tak, wymieniałem, nie skutkowało. A co do pierwszej "rady" to chętnie bym to zrobił, gdybym nie kupił pulsometru za granicą Problem niestety dalej nie rozwiązany :/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.