Witam, kupiłem ostatnio rower mtb do jazdy miejskiej - na codzienne dojazdy do pracy itd. Nie chcialem porywać się na szosówkę, tylko coś mniejszego (wcześniej jeździłem parę lat na bmx). Mój planowany rozkład to 90% asfaltu, ale też raz na czas jakiś wyjazd wycieczkowy "w teren" - mam tu na myśli nie jakieś błocko i piaski, tylko bardziej ścieżki i podobne. Myślałem więc jak dobrać opony pod taką jazdę. I mam kilka propozycji:
1. Dwa szerokie (1.90) slicki. Bieżnik sprzyja szybszej jeździe po asfalcie, ale szerokość opony zapewnia jako taką jazdę po ścieżce.
2. Z tyłu średni slick, z przodu jakiś bardziej terenowy bieżnik. Tył ma mniejsze opory w mieście, a przód odpowiada za sterowność w terenie
Pytanie
Gość Tk
Witam, kupiłem ostatnio rower mtb do jazdy miejskiej - na codzienne dojazdy do pracy itd. Nie chcialem porywać się na szosówkę, tylko coś mniejszego (wcześniej jeździłem parę lat na bmx). Mój planowany rozkład to 90% asfaltu, ale też raz na czas jakiś wyjazd wycieczkowy "w teren" - mam tu na myśli nie jakieś błocko i piaski, tylko bardziej ścieżki i podobne. Myślałem więc jak dobrać opony pod taką jazdę. I mam kilka propozycji:
1. Dwa szerokie (1.90) slicki. Bieżnik sprzyja szybszej jeździe po asfalcie, ale szerokość opony zapewnia jako taką jazdę po ścieżce.
2. Z tyłu średni slick, z przodu jakiś bardziej terenowy bieżnik. Tył ma mniejsze opory w mieście, a przód odpowiada za sterowność w terenie
3. Jakieś opony z bieżnikiem "pół na pół"
Co o tym myślicie?
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.