sudajew Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam Panowie Tak jak w temacie, wytrząsłem gdzieś na dziurach niebieski przełącznik blokady amorka.Możecie mi poradzić gdzie mógłbym takie coś dokupić ? Cytuj
sudajew Napisano 22 Kwietnia 2014 Autor Napisano 22 Kwietnia 2014 dziękuje bardzo, znalazłempzdr! Cytuj
SteppenWilk Napisano 8 Czerwca 2016 Napisano 8 Czerwca 2016 Witam. Mam podobny problem. Zgubiłem korek od regulacji w amorku, na szczęście znalazł się ale po włożeniu go na miejsce nie mogę ustawić amorka na sztywno. Mam wrażenie, że korek przestał działać. Jest to możliwe ?? Cytuj
ACTIVIA Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Jeżeli masz blokadę hydrauliczną to po wyciagnięciu korka powinna być zębatka. Weź ją dokręć do końca, według wskazówek zegara, i blokada wtedy powinna działać. Potem wystarczy że nałozysz odpowiednio korek blokady ten plastikowy żeby móc dzięki temu korkowi blokować lub odblokowywać blokadę skoku Poniżej przykład jednego z modeli Edytowane 9 Czerwca 2016 przez ACTIVIA Cytuj
SteppenWilk Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 Witam. A czy do dokręcenia tego korka nie potrzeba jakiegoś klucza specjalnego?? Nie posiadam takich narzędzi. Cytuj
ACTIVIA Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Korek blokady skoku jest na wcisk do tego korka co się przykręca do korony - nie myl korka blokady od korka na który wchodzi ten korek blokady PODAJ FOTKI JAK JEST U CIEBIE BO MOŻE MASZ CAŁKOWICIE INACZEJ BUDOWE Przykładowy korek blokady Korek co wchodzi do korony Edytowane 9 Czerwca 2016 przez ACTIVIA Cytuj
SteppenWilk Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 Przepraszam. Chodziło mi o zębatkę. Czy do dokrecenia jej potrzeba jakiegoś klucza? Cytuj
ACTIVIA Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Nie potrzeba klucza. Czasami idzie tą zębatkę palcami dokręcić. Jak nie da się to lekko wsadż ten korek od blokady i obróć zębatkę, wyciągnik korek i znów obróć zębatkę az do całkowitego zakręcenia. Potem wciśnij korek który jest mocowany na oring. Korek tak ułóż żebyś mógł luzować potem zębatkę powodując wtedy płynna pracę amorka Edytowane 9 Czerwca 2016 przez ACTIVIA Cytuj
SteppenWilk Napisano 9 Czerwca 2016 Napisano 9 Czerwca 2016 Dzięki za radę. Korkiem wkładając i przekręcając dokręciłem zębatkę. Wszystko gra. Jeszcze raz dzięki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.