bartosz1996 Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam. Już dobrych parę lat temu kupiłem licznik bezprzewodowy w Lidlu- jak na licznik za 25 zł był świetnie wyposażony i spisywał się znakomicie! Muszę dodać, że ten sam licznik tylko z logiem Kellysa (Kelly's KCC-16WL) kosztuje kilka razy drożej. Wracając do sedna sprawy- od pewnego czasu licznik przestał się automatycznie wyłączać- normalnie następowało to po 5min, teraz jedyną możliwością jest wyciągnięcie baterii, jednak po tym zabiegu, tracę wszystkie dane. Próbowałem już różych rzeczy jednak bezskutecznie. Warto dodać, że licznik nie miał kontaktu z wodą(jest bdb uszczelniony). Może ktoś z was miał podobny problem ze swoim licznikiem, może nawet innego producenta i ma jakiś pomysł. Odrazu mówię, że posty typu- kup sobie nowy nie wchodzą w grę
copone Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Wymieniałeś obie baterie - w nadajniku i odbiorniku?
bartosz1996 Napisano 22 Kwietnia 2014 Autor Napisano 22 Kwietnia 2014 Baterie są w dobrym stanie, nawet gdy by w nadajniku była kiepska, to i tak licznik powinien się wyłączyć, odpinałem licznik i kładłem w innym pomieszczeniu, żeby sprawdzić, czy on nie wysyła jakiś "głupot" do licznika, jednak i to na nic :/
lyndowss Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Sprawdź opcję z bateriami. W innym pokoju licznik to kiepskie sprawdzenie. Wyjmij baterię z nadajnika i wtedy sprawdź, czy się wyłącza. Włóż świeże baterie. Poza tym licznik, który ma kilka lat i kosztował 25 zł. To mówi samo za siebie. Po prostu mógł się zepsuć. jakiś przetwornik w nim padł, albo coś. Specjalnie nie możesz być na niego zły, bo popracował długo jak za tą cenę. Sprawdź jednak te baterie i czy czujnik nie wysyła niczego do odbiornika. Jest też opcja, że coś w domu wysyła podobne fale jak nadajnik i licznik głupieje. Musisz to sprawdzić w jakimś szczerym polu gdzie nie ma nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.