nopel Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam mam Domaina 318 uturn (115-160 bodajże, i tak jeżdżone cały czas na maksymalnym skoku) Ogólnie problem polega na tym, że kupiłem go z rowerem, ma on 6 lat, wygląda dobrze, pracuje... no właśnie. Pracuje średnio. Dolna regulacja, czyli rebound praktycznie nie działa. Górna compression i uturn działają tak jak powinny. Amortyzator ma pewien problem: Pracuje pięknie, ALE, jeśli jest świeżo popsikany brunoxem. To znaczy, schodzę do garażu psikam uginam wycieram, idę pojeździć powiedzmy 2h w terenie, wracam do domu, i już ugina się gorzej. Następnego dnia znowu 2h w terenie (jeżdżę codziennie około właśnie dwóch godzin) i już mówiąc wprost - zamula. Słychać wyraźne tarcie na uszczelkach (i wydaje mi się, że jest do dźwięk gąbeczek ktore są pewno suche, trących o golenie). No i teraz tak - Sam serwisu nie zrobię, bo nie mam potrzebnych olejów, co więcej, wszędzie piszą co innego - jedni że potrzeba 5w i 15w, inni że 7.5w, i w końcu nie wiem jaki. W łodzi z tego co wiem, nikt mi tego nie zrobi. A psikanie brunoxem jest doraźne. Co więcej, nie mogę poździerać anody, czy co w RS;ach jest, bo nie stać mnie na nowy amortzator, chyba, że wstawię XCR Niżej zamieszczam zdjęcie goleni, może ktoś wywnioskuje czy już jest zatyrany czy nie: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Na pewno trzeba mu zrobić serwis. Rozebrać i gruntownie przeserwisować, samemu wyjdzie cie to ok 150zł w serwisie pewnie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.