motylgsi Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Kupiłem ostatnio dość zabytkowy amortyzator z 2001 roku i mam problem, po napompowaniu i odkrececniu pompki przez zaworki schodzi całe powietrze, zaworki wyglądają na dobre. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Jak pompujesz tego SID'a ? Ja ma SID'a 2000 i wymagany tam jest odpowiedni adapter ... Wkręcasz adapter w końcówkę pompki ... Potem całość wkrecasz w widelec ... Pompujesz ... Całość wykrecasz najszybciej jak się da . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Wykreć i sprawdź maszynkę w wentylacji przez który pompujesz. Miałem kiedyś tak w foxi, odkręcilem i z powrotem wkręcilem maszynkę i było git, możliwe że ty musisz wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Eee ? Jak tak chciałeś to napisać to rozwiń temat bo ja nic nie zakumałem ... Jak nie to wyłącz autokorektę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Wiadomo ze przy uzyciu adaptera - po jego wykreceniu az slychac jak swiszczy powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Na początek wymień zaworki ... Są dokładnie takie same jak w wentylach samochodowych. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Zaworki wymienione, nie bylem do konca pewny czy sa takie same bo roznica mogla byc niewielka Jedno jest pewne wymiana nie pomogla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) A ustalileś że powietrze świadczy przy zaworkach czy że tylko świadczy ?Jak go niedawno kupiłeś warto do niego zajżeć i zrobić mu podstawowy serwis i weryfikację elementów...Odkręć korki, sprawdź ich uszczelki....Jak chcesz to mam dokumentację do RS'ów z 2000r. Może 2001 są prawie albo nawet takie same.Pozdro Edit ... daj foto korków twojego SID`a abu potwierdzić rocznik, bo zrobiłem szybki "research" i 2001 rok pompuje się już bez adaptera ale nadal ma otwartą kąpiel olejową w tłumiku. Tu masz dokumentację do roczników `00 http://www.birota.ru/manuals/rockshox/service_guides/2000_SID_Service_Infor_Drawings.pdf Tutaj rocznik `01 http://www.enduroforkseals.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/sidxc01.pdf Pozdro Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez rzezniol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 To jest jakiś składak, na to wychodzi. Na koronie jest 01 a wymagany adapter. To wiedziałem już wcześniej że nie pasuje do seryjnego wyrobu. Glenie dolne są "pogrubiane" przy uszczelkach a nie jak w starszych modelach o równej średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Przejrzyj sobie dział amortyzatory w książce "sztuka serwisowania roweru górskiego" Pana Zinna. Jak dobrze pamiętam, było tam co nieco wspomniane o starych amorkach. Mam nadzieje, że coś pożytecznego znajdziesz. Oczywiście szukaj pdfa w necie Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.