Skocz do zawartości

[naped rowerowy] wymiana osprzetu na SLX


robertocarlos

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam ,mam mozliwosc kupienia tanio korby SLX FC-M672 ,kasety CS-HG81-10,przerzutki tylnej RD-M675...Czy polecacie ta grupe?? Dotychczas jezdzilem na napedzie 3x9 z korba Alivio ,przerzutka SLX przod i tyl..Glownie jezdze po nizinach ale kilka razy w miesiacu wyjezdzam w gory i tam robie okolo 30 % rocznego przebiegu i to wlsnie tam najbardziej zuzywam naped..co poradzicie??

Napisano

mam do kupienia korbe ,kasete,przerzutke tyl ,manetke tyl i lancuch wszystko za 800 zl .. dokupic musze przerzutke przod i manetke wiec nie ma z tym problemu..osprzet jest nowy ,nie uzywany wogole ...chodzi mi o to czy warto w taki osprzet i zestaw inwestowac czy moze cos zmieniac?? Nie moge nigdzie znalezc jak sie spisuje ta korba i ta kaseta itd..

Napisano

Według mnie cena jest jak najbardziej akceptowalna jeśli to wszystko jest nowe. Jak spisuje się korba, kaseta?? Nikt Ci nie da na to pytanie odpowiedzi bo zużywanie się zębów i łożysk suportu to sprawa indywidualna.

Napisano

Jeśli masz parcie na SLX, to bierz. Cena nie głupia, jak wszystko nowe. Chociaż tańszym rozwiązaniem byłaby wymiana kasety i łańcucha u siebie, ewentualnie koronek w korbie.

Napisano

w tym roku chce zrobic kilka powaznych trasek w beskidach i bieszczadach wiec wole cos zmienic w rowerze ,odmlodzic go i tez doswiadczyc czegos nowego,lepszego a ze odlozona mam kase to tak mnie korci wlasnie ten SLX..mam hamulce SLX od roku i jestem mega zadowolony wiec jezeli cala grupa jest podobnie dobra to chyba jednak zainwestuje

Napisano

Lepsze to to nie będzie bo to już było i nie wróci. Tym akurat nie zawracaj sobie głowy bo na Beskidy najlepsza jest korba (blaty) Alivio tylko, że jest brzydka, ciężka i takie tam szczegóły. Sama kaseta jest bardzo dobra często wybierana zamiast XT. Manetki też są w porządku więc czego chcieć więcej.

Napisano

Ok zdecydowalem sie jednak kupic cala grupe SLX w sklepie internetowym..Mam jeszcze dylemat czy wybrac zestaw 42-32-24 i kasete 11-36  badz 40-30-22 i kasete 11-36 ..jak myslicie ,doradzcie mi cos..Dotychczas jezdizlem na 44-32-22 i kaseta 11-34 i wszystko bylo ok..chodzi mi glownie o podjazdy ,czy przelozenie 24-36 bedzie porownywalne do 22-34 ??  Nie potzrebuje napedu do bicia predkosci bardziej chodzi mi o jazde w gorzystych terenach czy bedzie dobrze dobrany naped i wystarczajacy do pokonywanie stromych podjazdow..jak myslicie??

Napisano

Czołem, ja bym wziął 42-32-24. Przelożenie 24-36 daje współczynnik przełożenia 0,666 - diabelnie miękki :icon_wink: raczej nie powinienneś mieć problemów z podjazdem. Druga opcja 22-36 daje nam 0,611 to już super miekko - moim skromnym zdaniem to juz przesada. Sam jeżdzę na 24-34 (0,705) i przy tym przełożeniu daje się wjechać praktycznie wszędzie. Jeżdzę głównie w Górach Sowich i jest tu sporo ostrych, stromych i technicznych podjazdów a ja nie jestem Kulhavy   :icon_wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...