robertocarlos Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 witam ,mam mozliwosc kupienia tanio korby SLX FC-M672 ,kasety CS-HG81-10,przerzutki tylnej RD-M675...Czy polecacie ta grupe?? Dotychczas jezdzilem na napedzie 3x9 z korba Alivio ,przerzutka SLX przod i tyl..Glownie jezdze po nizinach ale kilka razy w miesiacu wyjezdzam w gory i tam robie okolo 30 % rocznego przebiegu i to wlsnie tam najbardziej zuzywam naped..co poradzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1990 Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Polecacie,sam ostatnio kupiłem podobny zestawhttp://www.forumrowerowe.org/topic/152370-naped-czy-podzespoly-beda-ze-soba-pasowac/page-5post #92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Zależy ile to jest tanio i w jakim stanie jest ten osprzęt. Oczywiście doliczasz sobie wymianę manetki tylnej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 mam do kupienia korbe ,kasete,przerzutke tyl ,manetke tyl i lancuch wszystko za 800 zl .. dokupic musze przerzutke przod i manetke wiec nie ma z tym problemu..osprzet jest nowy ,nie uzywany wogole ...chodzi mi o to czy warto w taki osprzet i zestaw inwestowac czy moze cos zmieniac?? Nie moge nigdzie znalezc jak sie spisuje ta korba i ta kaseta itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1990 Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 800? trochę dużo.targuj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Według mnie cena jest jak najbardziej akceptowalna jeśli to wszystko jest nowe. Jak spisuje się korba, kaseta?? Nikt Ci nie da na to pytanie odpowiedzi bo zużywanie się zębów i łożysk suportu to sprawa indywidualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R4ttle Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Dopłacisz 99 zł, ale cały zestaw: http://www.cyklomania.pl/index.php?p2441,shimano-grupa-slx-m670-3x10-dyna-sys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Jeśli masz parcie na SLX, to bierz. Cena nie głupia, jak wszystko nowe. Chociaż tańszym rozwiązaniem byłaby wymiana kasety i łańcucha u siebie, ewentualnie koronek w korbie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 w tym roku chce zrobic kilka powaznych trasek w beskidach i bieszczadach wiec wole cos zmienic w rowerze ,odmlodzic go i tez doswiadczyc czegos nowego,lepszego a ze odlozona mam kase to tak mnie korci wlasnie ten SLX..mam hamulce SLX od roku i jestem mega zadowolony wiec jezeli cala grupa jest podobnie dobra to chyba jednak zainwestuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Lepsze to to nie będzie bo to już było i nie wróci. Tym akurat nie zawracaj sobie głowy bo na Beskidy najlepsza jest korba (blaty) Alivio tylko, że jest brzydka, ciężka i takie tam szczegóły. Sama kaseta jest bardzo dobra często wybierana zamiast XT. Manetki też są w porządku więc czego chcieć więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 chyba sie zdecyduje na ta grupe ..dzieki koledzy za porady ,jak ktos ma cos do poradzenia jeszcze to bede wdzieczny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Ok zdecydowalem sie jednak kupic cala grupe SLX w sklepie internetowym..Mam jeszcze dylemat czy wybrac zestaw 42-32-24 i kasete 11-36 badz 40-30-22 i kasete 11-36 ..jak myslicie ,doradzcie mi cos..Dotychczas jezdizlem na 44-32-22 i kaseta 11-34 i wszystko bylo ok..chodzi mi glownie o podjazdy ,czy przelozenie 24-36 bedzie porownywalne do 22-34 ?? Nie potzrebuje napedu do bicia predkosci bardziej chodzi mi o jazde w gorzystych terenach czy bedzie dobrze dobrany naped i wystarczajacy do pokonywanie stromych podjazdow..jak myslicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RysStepowy Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Czołem, ja bym wziął 42-32-24. Przelożenie 24-36 daje współczynnik przełożenia 0,666 - diabelnie miękki raczej nie powinienneś mieć problemów z podjazdem. Druga opcja 22-36 daje nam 0,611 to już super miekko - moim skromnym zdaniem to juz przesada. Sam jeżdzę na 24-34 (0,705) i przy tym przełożeniu daje się wjechać praktycznie wszędzie. Jeżdzę głównie w Górach Sowich i jest tu sporo ostrych, stromych i technicznych podjazdów a ja nie jestem Kulhavy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.