dygi91 Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Witam serdecznie, jestem nowy na forum a więć bardzo proszę o wyrozumiałość mam problem ze swoim amortyzatorem, Dwa tygodnie temu zakupiłem nowy rower FUJI Nevada 1,6 z tym właśnie amortyzatorem. Posiada on funkcję blokowania pokrętłem na koronie amortyzatora. Po zakupie wszystko było okej, gdy kręciłęm na LOCK amortyzator blokował się. Teraz coś mu odbiło i po przekręceniu na "LOCK" (na czerwone pole) działa normalnie a po "odblokowaniu" (przekręcam na zielone pole) blokuje się. Powinno być dokładnie na odwrót. Wie ktoś o co tu chodzi?? Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uwekolarz Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Może ktoś zdjął pokrętło od blokowania i inaczej zamontował. Spróbuj zdjąć i zamonotować tak aby bylo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Tam jest mechaniczna blokada, coś sie musało przekręcić, póki blokada działa, nie przejmowałbym sie tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dygi91 Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 dzięki Kamil, masz rację nie będe się tym przejmował puki działa. Poprostu to jest nowy rower a ja jestem taki że wszystko zawsze musi chodzić idealnie. Trudno będe musiał jakoś z tym żyć zastanawiam się tylko jak mogło się to stać bo nikt przy tym nie grzebał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Skoro jest mechaniczna blokada, wiesz ze nie można jej włączać na siedząco ? tylko trzeba sie zatrzymać i zejść z roweru ? może tego nie zrobiłeś i sie ząbki poprzestawiały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dygi91 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Miałeś Kamil rację. Powodem było przełączenie twardości amortyzatora podczas jazdy. Naprawiłem to w analogiczny sposób, tzn wsiadłem i podczas jazdy przełączyłem ponownie. Pokrętło wskoczyło na swoje miejsce i już jest okej. Dziekuje za odpowiedzi, temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.