Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jak wyregulować odległość klamki od kierownicy w Avid Juicy 3? Przeglądałem instrukcje obsługi avidów J3 i w klamce z boku powinna być odpowiednia do tego śrubka. Jednak moje Avidy są jakieś wybrakowane:) Nie bardzo jest czym pokręcić a wspomnianej śrubki po prostu nie mam. Przyznam ze wczoraj zaliczyłem glebę i lewa klamka strasznie mi się oddaliła od kierownicy co jest dla mnie niewygodne i bardzo mnie wkurza. Czy da się coś z tym z robić?? 

 

lewa klamka: (problem)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c946514da5abe57.html

 

lewa klamka- regulacje:)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f3eceefefedf49b.html

 

Prawa klamka (tak powinno być)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5072c540497d00d3.html

Napisano (edytowane)

Właśnie nie mam tej dodatkowej śrubki. Mam tak jak na zdjęciach w pierwszym poscie. Kolejne zdjęcie to znalazłem w jakim tam topicu z podobnym problemem z tym ze niby ten sam hamulec a dwie rożne klamki. Jedna ma jedną subke a druga dwie. Musze cos z tym zrobić bo nie mogę patrzeć jak mi ta klamka tak odstaje i bardzo ciężko ja złapać. Boje sie że teraz to dopiero będę glebił :) Jak krece tą małą srubka to klamka ani trochę się nie cofa. Czy istnieje jakaś możliwość regulacji w moim przypadku??

Edytowane przez dzodzol
  • Mod Team
Napisano

 

 

No właśnie nie! Tą śrubka reguluje się twardość hamulca

Kto ci takich bajek naopowiadał :D J3 nie miały takiego bajeru. Ta śrubka na 2 zdjęciu w 1 poście służy do wsuwania lub wysuwania trzpienia od tłoka tym samym przesuwając klamkę. Wiem bo miałem J3.

Napisano (edytowane)

Czyli co? Mówisz żeby pokręcić ta jedyna małą śrubeczką? Jeszcze pokręcę ale już próbowałem i jedyne co zauważyłem to zmniejszenie działania zakresu klamki. Po prostu mniej muszę wciskać żeby zahamować do oporu a klamka dalej odgiętą jak na początku.

 

P.S.  Wkręciłem do oporu a klamka nawet nie drgnęła. Obawiam się ze coś popsułem;(

Edytowane przez dzodzol
Napisano

Kto ci takich bajek naopowiadał :D J3 nie miały takiego bajeru. Ta śrubka na 2 zdjęciu w 1 poście służy do wsuwania lub wysuwania trzpienia od tłoka tym samym przesuwając klamkę. Wiem bo miałem J3.

W J5 co prawda pokrętła do zmiany skoku klamki nie było ale była śrubka na mały imbus i nią się dało regulować skok klamki , przynajmniej w tym którego kiedyś miałem .

Napisano (edytowane)

z ta moją klamka to chyba juz nic sie nie da zrobić. Wygląda na to ze nie ma takiej regulacji i pozostaje jedynie dostanie sie do tloczka i zobaczenie co tam sie poprzestawialo po tym upadku.

Edytowane przez dzodzol

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...