Aziraal Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Problem jest taki, wziąłem od kolegi hamulce v-brake i zakręciłem je tak by się trzymały ale też nie fest mocno no i tak się stało, że jak mam z tylu wkręty na hamulce to w jednym odkręciłem właśnie tego wkręta i teraz i śrubka jest w hamulcu i ten wkręt.Próbowałem przytrzymać wkręta kombinerkami i odkręcić śrubkę imbusem ale nie da rady.... a nie chce jej wystukać od tylu bo uszkodze gwint.Jakieś pomysły by to wykręcić? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 18 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Nic nie łapie z twojego opisu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Jutro dam edita z zdjęciem bo teraz nie mam czasu Wysłane z mojego LG-E430 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Wydaje mi się, że po prostu wykręcił pivot wraz ze śrubą mocującą hamulec. Jeśli jest tak jak myślę, wypadałoby wziąć to teraz w jakieś imadło, wykręcić śrubę, pivot wkręcić do ramy na kleju i złożyć całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 No właśnie o to chodzi że w hamulcu siedzi śruba mocująca i pivot, a coś do odkręcenia tego bez użycia imadła? Wysłane z mojego LG-E430 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Jak piwot ma metryczny gwint to nakręć 2 nakrętki i zakontruj. Później tylko odkręć śrubę hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Jaśniej bym prosił ^^ Wysłane z mojego LG-E430 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 No zakręcasz nakrętki na gwint od powita co sie wykręcił z ramy czy tam widelca. Jak masz takie nakrętki oczywiście. później je kontrujesz czyli jedną kręcisz w lewo a druga w prawo. Po tym zabiegu można nakrętki wkręcić w imadło i odkręcić śrubę od powita. Piwot ma także 2 wcięcia ułatwiające jego zakręcenie ale nie wiem czy z zakręconym hamulcem będzie do tego dostęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 A dałoby radę tak zrobić by go wkręcić na chama do ramy i spróbować wykręcić samego hamulca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 No właśnie teraz masz mniej więcej taką sytuację, czyli jakby "na chama" przykręcone ramię hamulca śrubą do piwota, więc jak jeszcze bardziej je dokręcisz próbojąc "na chama" przykręcić (razem z piwotem) do ramy, to mozesz tylko pogorszyć sytuację. Polecam zastosowanie przepisu przedmówców. Czyli, albo zastosowanie dwóch nakrętek na gwint piwota i wtedy chwycić je jakimś imadłem albo wąskimi kombinerkami, lub użyć jakiś wąski (płaski) klucz (ew. szczypce) w miejscu wspomnianego wycięcia pod klucz na piwocie i przytrzymać podczas wykręcania śruby trzymającej. Możesz jeszcze, ale nie wiem czy to coś pomoże, wspomóc się penetrantem, typu WD 50, czy innym CX80, i prysnąć go na gwint, żeby puścił zapieczony gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Próbowałem trzymać gwint kombinerkami z całej siły a mam jej sporo i nic to nie dało, jednak muszę załatwić te dwie śruby: / no nic dzięki za pomoc do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Jak jeszcze trochę potrzymasz w kombinerkach to oprócz nakrętek jeszcze narzynkę będziesz potrzebował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 w rame mozesz wkrecic, ale na preparacie przeciw samo odkrecaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 A szło by dokupić te piwoty w zwykłym sklepie rowerowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shootee Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Szłoby, ale to takie trudne nakręcić dwie nakrętki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aziraal Napisano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Gdybym je miał.Ile mogą kosztować takie piwoty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shootee Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Groszowe sprawy, naprawdę nie masz dwóch nakrętek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszpk Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Miałem dokładnie to samo. Piwot wraz ze śruba kosztował mnie 3 euro. Jak będziesz kupował nowy to musisz sprawdzić jaki masz gwint w starym piwocie bo są przynajmniej z 3 rodzaje. 1 1,25 1,5 Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.