MatiSpeed Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam, zamierzam sprzedać swój rower, a za bardzo nie wiem ile jest wart, chodzi o scotta scale 970 z 2013r. rower używany amatorsko, głównie do dojazdu do pracy, 0 maratonów, czy jakiś wyścigów, posiada normalne ślady użytkowania, łańcuch do wymiany, i tylna opona, ale będzie nowa niedługo, klocki wymienione na nowe, rower regularnie czyszczony piasty, stery, korba czyszczone przesmarowane, przerzutki działają bez zarzutu, amortyzator również, obręcze proste, ogólnie stan jak na moje bdb dbam o sprzęt, wszystko co mogło być zrobione jest zrobione, ale nie wiem za ile mogę go sprzedać, rower posiada gwarancje oczywiście wrzucę specyfikację może, dodam że jest z października 2013 kupiony ze sklepu.Zdjęcia piasty i korby również na forum zdjęcia do wglądu jeśli by ktoś chciał są... Rama Scale z aluminium 6061, Amortyzacja: Widelec: Suntour XCR 29 LO 100 mm Napęd: Przerzutka przednia: Shimano Deore FC-M590-10 / 34.9mm Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M593 SGS Korba: Shimano FC-M522, 44/32/22 zęby Środek suportu: Shimano ES25 Octalink Kaseta: Shimano CS-HG62-10, 11-36 zębów, 10 biegów Łańcuch: KMC X10 Pedały: Wellgo M-21 Koła: Piasta przednia: Formula CL51 Piasta tylna: Shimano FH-RM35 Disc CL Obręcze: Syncros XC-49 Disc Opony: Schwalbe Rocket Ron 29 x 2.1 Kontrola: Manetki: Shimano DeoreSL-M591-10 Dźwignie hamulca: Shimano BL-M395 Disc Hamulec przedni: Shimano BR-M395, tarczowy, 180 mm Hamulec tylny: Shimano BR-M395, tarczowy, 160 mm Kierownica: Syncros FL2.5 Tbar 6061 / 9° / 700mm Mostek: Syncros FL2.0 Stery: Ritchey OE 1 1/8" Siodełko: Syncros XR2.5 Wspornik siodełka: Syncros FL2.5 / 31.6mm Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez MatiSpeed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spytrec Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Mogłem takiego kupić pól roku temu za 2400zl, stan prawie sklepowy, przykurzony. Chciałem dać 2100zl, nie dogadalismy się. Jeśli Twój jest trochę jezdzony to myślę że 2200 możesz krzyknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remlik Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Powiedziałbym, że raczej bliżej 2k, skoro łańcuch do wymiany, ale możesz faktycznie spróbować od 2,2k "do negocjacji" i powinien się sprzedać, bo rower popularny i dosyć poszukiwany (dobra baza do rozbudowy). A jaki rozmiar ramy i skąd jesteś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) Toruń rozmiar ramy L. Nie wierzę w salonie powiedzieli mi ze lepiej to sprzedać niż rozbudowywać albo zajezdzic... Sadzisz ze warto inwestować w ta ramę w osprzęt klasy slx? Bo zastanawiałem się nad kupnem Grand canyon 6.9 Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Kwietnia 2014 przez MatiSpeed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remlik Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Skoro w pól roku (i to poza sezonem) wykończyłeś łańcuch + oponę, to może faktycznie do jesieni go zajeździsz. Ile masz do pracy, 100km ;-) ? Nawet jeśli, to nie przez góry ... Może nie jestem obiektywny, bo dobrze mi się jeździło ongiś na Scale 970. W przedziale cenowym do 3k za nowy chyba nadal nie ma zbyt dużej konkurencji pod względem osprzętu i wagi. Wymiana roweru pod kątem tylko napędu + ewentualnie hamulców na SLX moim zdaniem nie ma sensu. To tylko klasa wyżej i nie będzie rewolucji. Przerzutka tył w Canyonie wprawdzie XT, ale już kasete masz tą samą, co w Scale. Co innego, jeśli do tego dołożyć jeszcze widelec - Canyon ma Rebe RL. I wówczas faktycznie - planując wymianę również widelca wyszło by Cię pewnie w przybliżeniu to samo co sprzedać Scotta i kupić Canyona. Na pocieszenie - z tego co widzę i czytam, to połowa forumowiczów co sezon ma zapewne podobne dylematy do Twoich i odpowiedź rzadko jest oczywista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Tzn zostawiłem kilka razy łańcuch mokry i ma pełno wzer od rdzy, ale nic nie przeskakuje ani nic... Przumiaru nie mam, a dziennie robie 20km, opona dlatego ze dużo asfaltu znikala w oczach rocket ron ;/ ani razu nie przebita... Tylko i wyłącznie opona przez asfalt zajechana... Klocki wymienione bo olej mi na tarcze poleciał... Kaseta zdjęcia na forum stan bdb. Mam chyba tylko problem z hamulcami i to je chciałem wymienić na slx... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi