nokia1xd Napisano 16 Kwietnia 2014 Napisano 16 Kwietnia 2014 Witam Chcę kupić opona na tył do MTB tylko nie wiem jaką firme wybrać aby na długo mi służyła. Jeżdzę po drogach polnych i na ulicy. Dobrze by było aby była taka sama jak była(żeby sie nie różniła) miałem firmy Kross coś takiego: http://zapodaj.net/79027f84868d8.jpg.html Są może jakieś podobne z tej firmy bo nie mogę znaleźć tej opony? Pozdro PS. Może coś takiego:http://allegro.pl/opony-opona-maxxis-wormdrive-26-x-1-90-semi-slick-i4154913654.html ?
Sagitt77 Napisano 23 Kwietnia 2014 Napisano 23 Kwietnia 2014 Mogę Ci doradzić Schwalbe Smart Sam, bardzo uniwersalne.
dovectra Napisano 23 Kwietnia 2014 Napisano 23 Kwietnia 2014 i jeszcze geax mezcal i continental race king a jak chcesz mieć pancerne i trwałe to swalbe landcruser (ale ciężkie)
eMJot Napisano 23 Kwietnia 2014 Napisano 23 Kwietnia 2014 Continental Race King jest dobrą oponą na takie warunki ale raczej mało trwałą, zwłaszcza na tyle.
Jechan Napisano 23 Kwietnia 2014 Napisano 23 Kwietnia 2014 Race king jest bardzo trwałą oponą wiec nie gadaj głupot. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
vitesse Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 zdania jak zwykle podzielone jesli ktos pisze ze nie jest trwala, to zapewne zna trwalsze
GhOsTwrc Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Continental Race King jest dobrą oponą na takie warunki ale raczej mało trwałą, zwłaszcza na tyle. Raczej? czyli doswiadczenia nie masz a piszesz :D:D Race king na tyle spokojnie wytrzyma 5000 km jazdy po asfalcie. Jezeli czegos nie wiesz nie uzywales to wiecej czytaj mniej pisz
eMJot Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Raczej? czyli doswiadczenia nie masz a piszesz :D:D Race king na tyle spokojnie wytrzyma 5000 km jazdy po asfalcie. Jezeli czegos nie wiesz nie uzywales to wiecej czytaj mniej pisz A po czym wnioskujesz ze nie mam doświadczenia z tą oponą? Zużycie opony zależy od wielu czynników i z tąd słowo "raczej". W moim przypadku na tyle te opony się kompletnie nie sprawdziły.Po ok 1500 km brakowało części klocków a z bocznych scianek wyłaził oplot. Owszem przednia opoona wygląda dobrze i może przejechała by więcej. A kto tu mówi o jeździe po samym asfalcie? Poza tym kilka awaryjnych hamowań (zwłaszcza na asfalcie) załatwiło by ta oponę. Nie twierdze że jest to zła opona, ale chłopak szuka trwałej opony która bedzie długo służyła na tylnym kole. Więc w tym przypadku ja tej opony nie polecam.
TheGie Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 A oponka (z tego co mi się wydaje popularna) GEAX SAGUARO ?http://allegro.pl/geax-saguaro-2-0-26x2-0-uniwersalna-drut-warszawa-i4153314107.html
Fenthin Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Poza tym kilka awaryjnych hamowań (zwłaszcza na asfalcie) załatwiło by ta oponę. Nie twierdze że jest to zła opona, ale chłopak szuka trwałej opony która bedzie długo służyła na tylnym kole. Więc w tym przypadku ja tej opony nie polecam. Hamowanie awaryjne tylnym hamulcem?! Nie dziwię się, że zabiłeś oponę w mgnieniu oka. Inna sprawa, autor jeździł na semi-slikach, planuje jeździć po asfalcie i polnych drogach. Po co mu opony z roweru górskiego? Może lepiej coś w stylu Schwalbe Land Cruiser lub CX Comp?
99tomcat Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Continental Race King jest dobrą oponą na takie warunki ale raczej mało trwałą, zwłaszcza na tyle. U mnie trwałość na poziomie smart sama więc jest dobrze. Może samy ociupinkę trwalsze na tyle A kto tu mówi o jeździe po samym asfalcie? Poza tym kilka awaryjnych hamowań (zwłaszcza na asfalcie) załatwiło by ta oponę. Przy "awaryjnym" hamowaniu cięzar i tak jest w większości na przodzie, więc ślizganie sie an tyle wydłużą tylko drogę hamowania i morduje oponę. W końcu po to wymysono abs w samochodach. Przy takim trybie eksploatacji to szczerze kupił bym chyba gumy z biedronki bo żal czegololwiek innego u ciebie...
marcinek1992 Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 Jakby co to mógłbym sprzedać race kingi 2.2 bo są dla mnie trochę za duże. Zmieniłbym sobie na 2.0 jakby co to pisz
vitesse Napisano 24 Kwietnia 2014 Napisano 24 Kwietnia 2014 U mnie trwałość na poziomie smart sama więc jest dobrze. Może samy ociupinkę trwalsze na tyle Przy "awaryjnym" hamowaniu cięzar i tak jest w większości na przodzie, więc ślizganie sie an tyle wydłużą tylko drogę hamowania i morduje oponę. W końcu po to wymysono abs w samochodach. Przy takim trybie eksploatacji to szczerze kupił bym chyba gumy z biedronki bo żal czegololwiek innego u ciebie... nie po to wymyslono abs
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.