emjotek Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 Witajcie, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się specjalnie na rowerach. Raczej jestem osobą, która woli wysiłek niż techniczne niuanse. Mam takie pytanie, otóż mam ten rower: http://rowerykellys.com.pl/rower-kellys-magnus-white-model-2011-p-145.html (wybaczcie link do sklepu, ale tam jest podana dokładna specyfikacja) - z tego co wiem jedna z tarcz jest nieco krzywa, dlatego postanowiłem wymienić obie. Jakie powinienem kupić żeby pasowały do mojego roweru i nie wymagały jakiegoś dodatkowego wkładu finansowego? Myślę, że mógłbym poświęcić na to ok. 100zl (chyba, że to stanowczo za mało - nie wiem). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 W jaki sposób sprawdziłes, że tarcza jet krzywa?1. odkręciłes i połozyłes na równej powierzchni2. Krzywo się kręci przy obrocie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emjotek Napisano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 Dzięki za zainteresowanie, oddałem rower w czwartek do serwisu z powodu piszczących/trzeszczących hamulców (właściwie tylko tylnego; tak mi się zdawało) i usłyszałem to co wyżej napisałem - szczerze mówiąc, wziąłem to za pewnik bo nie ukrywam, że się na tym nie znam. Generalnie było to dosyć dziwne zjawisko, gdyż ten niemiły dźwięk pojawiał się tylko w jednym miejscu... Jeśli ma to znaczenie to rower kupowałem jako nowy w sierpniu ubiegłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...