tail Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Witam. Posiadam rower: Author Dexter 2010 hamulce: Tektro Auriga Comp 6" W przednim hamulcu został uszkodzony wężyk tzn. jest pękięty i tu pojawia się problem bo serwis w moim mieście odmówił naprawy z powodu braku narzędzi. Najbliszszy serwis jest w innym mieście. Dzwoniłem i dowiedziałem się że taka naprawa przypuszczalnie będzie kosztować maksymalnie 100zł Drugą opcją jest kupienie używanych hamulców Avid elixir 5 SL-200zł (2 letnie) jestem zupełnym laikiem i nie wiem czy są w dobry stanie ale wiem że hamulce w najbliszym czasie będą wymagać wymiany klocków. Którą opcję wybrać ? Mówiono mi że hamulce 4 letnie są stare i mogą się psuć więc nie opłaca się już inwestować i je wymienić. Drugim aspektem do wymiany jest to że patrząc na alegro jest dużo części Avidi a Tektro nie ma wcale więc wydaje mi sie że przy jakimś uszkodzeniu będzie można sprawniej wymienić cześci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
topol Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Avidy to dobre hamulce.Dość loteryjne.Znaczy niektóre egzemplarze się psują częściej niż inne u innych użytkowników. Elixiry 5 za 200zł.? Daruj sobie. Polecę bardziej budżetowe hamulce.Nie są one jakims fajerwerkiem technologicznym lecz proste,mocne,łatwe w odpowietrzaniu.Za 300 powinieneś już znaleźć używki hayes ryde. o np: http://allegro.pl/hamulce-hydrauliczne-hayes-stroker-ryde-xc-am-frtr-i4141344196.html poszperaj jeszczena tablicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...