Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Serwis był robiony być może ucieka z np nie dokręconego korka, zaworka albo za mało smaru na uszczelkach i jest nieszczelny zwyczajnie. Można by troszkę gęstego oleju dolać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 być może ucieka z np nie dokręconego korka, zaworka albo za mało smaru na uszczelkach i jest nieszczelny zwyczajnie. Można by troszkę gęstego oleju dolać. Jak to zrobić? Tak nawet żeby było już w razie czego. Muszę go rozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Nie mając pompki nic nie zdziałasz Jak byś ją miał to można wykręcić wentyl z korka i przez otworek wlać ze 2-3ml oleju np 80w, albo odkręcić cały korek i wlać tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 A może wkład wentylka jest trefny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Zaraz sprawdzę szczelność wentylka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Sprawdź przede wszystkim czy jest dokręcony jak trzeba i przesmarowany o ile masz kluczyk do zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Ja ostatnio sam z siebie sie śmiałem. Dziwiłem sie od miesiąca czemu mi damper zaczął syczeć a nie powinien. Okazało sie że wentyl od IPF był tak szczelny ze przy ugięciu było słychać syk ... tak że zaworki bywają nieszczelne czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Wentylek jest szczelny. Teraz jak będę miał pompke czy kluczyk to sprawdze dokrecenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Zapada się jak jeździsz ? Sądzę, że nie. Wiec jak powiedziano wcześniej, zamiast smaru, ma olej w lagach, a ten wydaje z siebie dźwięki przy uginaniu. U mnie też zmieniłem smar na olej i słychać amor czasami. Nie panikuj, a jeśli już to go rozbierz i się dowiesz, co i jak. Konstrukcja prosta, jak drut. Powietrze dołem raczej nie ma ja uciec, bo musiało by Ci wywalić oring wraz z gwintem i amor by padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Jak jade i stoje na rowerze to tylko jest mocno schowany. Moze to dlatego ze jezdzilem na sztywnym klocku XCT i mam takie wrażenie teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Mocno = ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 20% skoku to wartość dopuszczalna choć na XC jednak troszkę za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Zapada się jak jeździsz ? Sądzę, że nie. Wiec jak powiedziano wcześniej, zamiast smaru, ma olej w lagach, a ten wydaje z siebie dźwięki przy uginaniu. U mnie też zmieniłem smar na olej i słychać amor czasami. Nie panikuj, a jeśli już to go rozbierz i się dowiesz, co i jak. Konstrukcja prosta, jak drut. Powietrze dołem raczej nie ma ja uciec, bo musiało by Ci wywalić oring wraz z gwintem i amor by padł. To samo napisalem kilka postow wyzej. Rowniez w Epiconie zmienilem ze smaru na olej w dolnych lagach i rowniez jest taki dzwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.