Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem posiadaczem RST FIRST PLATINUM od dziś co prawda, i dlatego nie jestem pewien o co chodzi. Przy wciśnięciu amorka jest ok. Ale kiedy on powraca słychać takie jakby zasysane powietrze i obok widelca czuć takie... "śmierdzące" powietrze.. Jak z dętki (wiecie o co chodzi? :D) Tak ma być czy kupiłem uszkodzony amortyzator?

Napisano

Pewnie tłumik słychać, olej się przelewa.

Jak by ci powietrze uciekało to by się zmorek zapadł.

Nie chuchaj sobie w nos, wtedy będzie ok.

Za ostawnie zdanie nie obraź się.

Napisano

Pouginaj go, jak się w końcu zapadnie, to znaczy że nie jest szczelny. Chociaż dziwna sytuacja, sam mam RST Titan AIR-RL i nic z niego nie "czuć". Ale to pewnie olej w prawej goleni.

Napisano

Komora powietrzna jest mała, jak słychac syczenie to powietrza by odrazu nie było, moze opona tak daje? Zrob na najszybsze odbicie dzwiek powinien prawie zniknac.

Napisano (edytowane)

To znaczy tak.. na skreconej max czyli na wolnym odbiciu slychac olej. Ale im bardziej szybsze odbicie tym bardziej slychac tak jakby powietrze. No nie wiem, jutro pojezdze :) branoc Panowie :D czas na mnie :)

Edytowane przez giercio28
  • Mod Team
Napisano

A sprawdź czy to nie czasem z dolnych śrub :P Miałem taki przypadek. Jak tam nie jest super szczelne to powietrze musi gdzieś uciekać. I najczęściej są to śruby. Jak widelec nie jest smarowany olejem to bardzo prawdopodobne a powietrze z wnętrza ma  ... specyficzny zapach.

Napisano

Na moje oko, tak ma być. Na Recon Solo Air, nic nie słychać, aż do szybkiego odbicia, u siebie mam to samo, że na większej nierówności słychać widelec.

 

 

First pewnie będzie miał uszczelkę na prawej, dolnej goleni i może na lewej.

  • Mod Team
Napisano

 

 

jak temu zaradzić

Możesz sie przyzwyczaić, zalać betonem czy asfaltem lub zwyczajnie uszczelnić :D np dętką :P Nie wiem jaka tam jest śruba.

Napisano

Jeśli masz pompkę do amora to po prostu co jakiś czas sprawdzaj ciśnienie. Jeśli nie spada to wszystko ok. Jak spada za szybko to oddaj do naprawy. Ciśnienie powinno się utrzymywać bez zmian przynamniej kilka tygodni (w każdym razie tak jest w sprawnych rock shoxach). Czy to nowy amor na gwarancji? Sam nie dłub bo stracisz gwarancje. 

  • Mod Team
Napisano

W każdym razie to ze zrobił sie miększy raczej nie ma związku z owym syczeniem bo jak mówiłem jak by to był syk z komory powietrznej już dawno byś nie mógł jeździć. A że widelec wymaga serwisu ... to inna sprawa.

Napisano

Zamiast smaru stalego na dolne golenie jest zalazy olej ktory wlasnie wydaje dzwiek uciekajacego powietrza.

 

Gdyby uciekalo Ci z komory juz dawno byl by padniety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...