giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Witam. Jestem posiadaczem RST FIRST PLATINUM od dziś co prawda, i dlatego nie jestem pewien o co chodzi. Przy wciśnięciu amorka jest ok. Ale kiedy on powraca słychać takie jakby zasysane powietrze i obok widelca czuć takie... "śmierdzące" powietrze.. Jak z dętki (wiecie o co chodzi? ) Tak ma być czy kupiłem uszkodzony amortyzator? Cytuj
Scarper Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Pewnie tłumik słychać, olej się przelewa. Jak by ci powietrze uciekało to by się zmorek zapadł. Nie chuchaj sobie w nos, wtedy będzie ok. Za ostawnie zdanie nie obraź się. Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 Spoko, akurat jestem człowiekiem z dystansem do siebie Pojezdze trochę i zobacze czy zmieknie bo mi się tak wydaje inaczej by nie było czuć nie? Cytuj
DEVILEK Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Pouginaj go, jak się w końcu zapadnie, to znaczy że nie jest szczelny. Chociaż dziwna sytuacja, sam mam RST Titan AIR-RL i nic z niego nie "czuć". Ale to pewnie olej w prawej goleni. Cytuj
Scarper Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Komora powietrzna jest mała, jak słychac syczenie to powietrza by odrazu nie było, moze opona tak daje? Zrob na najszybsze odbicie dzwiek powinien prawie zniknac. Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 Dzwiek jest na każdym odbiciu. Czuć od amorka i wtedy jak sie gp ugina właśnie. Zapaść sie nie zapada ale mam delikatne odczucie ze jest miekciejszy Cytuj
DEVILEK Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Właśnie, tłumieniem odbicia się bawiłeś ? Przekręć na max w drugą stronę i pewnie odgłos zaniknie. Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 O odglos sie nie martwie. Jedynie o ten zapach powietrza. Taki sam jak z dętki Cytuj
DEVILEK Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Przejedź się na nim i wtedy stwierdzisz, że coś może nie tak. Ja z swojego nic nie czuję, a słyszę, to samo miałem na Recon Solo Air ; odgłos przepływającego oleju. Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) To znaczy tak.. na skreconej max czyli na wolnym odbiciu slychac olej. Ale im bardziej szybsze odbicie tym bardziej slychac tak jakby powietrze. No nie wiem, jutro pojezdze branoc Panowie czas na mnie Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez giercio28 Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2014 A sprawdź czy to nie czasem z dolnych śrub Miałem taki przypadek. Jak tam nie jest super szczelne to powietrze musi gdzieś uciekać. I najczęściej są to śruby. Jak widelec nie jest smarowany olejem to bardzo prawdopodobne a powietrze z wnętrza ma ... specyficzny zapach. Cytuj
DEVILEK Napisano 9 Kwietnia 2014 Napisano 9 Kwietnia 2014 Na moje oko, tak ma być. Na Recon Solo Air, nic nie słychać, aż do szybkiego odbicia, u siebie mam to samo, że na większej nierówności słychać widelec. First pewnie będzie miał uszczelkę na prawej, dolnej goleni i może na lewej. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2014 Obróć widelec i uginaj Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 A jeśli ze śrub to jak temu zaradzić? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2014 jak temu zaradzić Możesz sie przyzwyczaić, zalać betonem czy asfaltem lub zwyczajnie uszczelnić np dętką Nie wiem jaka tam jest śruba. Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 Na dzwiek mam naprawde maxymalnie wyyy...ane tylko nie chce by mi powietrze schodzilo i tyle Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2014 jak byś słyszał syk z komory powietrznej to byś w przeciągu minuty miał zapadnięty widelec Cytuj
giercio28 Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Napisano 9 Kwietnia 2014 Ok, pojezdze jeszcze i zobaczę potem. Może faktycznie zbyt panikuje Cytuj
Sagitt77 Napisano 10 Kwietnia 2014 Napisano 10 Kwietnia 2014 Jeśli masz pompkę do amora to po prostu co jakiś czas sprawdzaj ciśnienie. Jeśli nie spada to wszystko ok. Jak spada za szybko to oddaj do naprawy. Ciśnienie powinno się utrzymywać bez zmian przynamniej kilka tygodni (w każdym razie tak jest w sprawnych rock shoxach). Czy to nowy amor na gwarancji? Sam nie dłub bo stracisz gwarancje. Cytuj
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Napisano 10 Kwietnia 2014 Właśnie nie jest nowy. Pompki jeszcze nie mam :/ ale juz wiem ze ucieka gdzieś to powietrze bo taki miękki nie byl :/ Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2014 W każdym razie to ze zrobił sie miększy raczej nie ma związku z owym syczeniem bo jak mówiłem jak by to był syk z komory powietrznej już dawno byś nie mógł jeździć. A że widelec wymaga serwisu ... to inna sprawa. Cytuj
giercio28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Napisano 10 Kwietnia 2014 Serwis był robiony. Zalany czystym zielonym olejem. Widac na górnych goleniach Cytuj
gajutrw Napisano 10 Kwietnia 2014 Napisano 10 Kwietnia 2014 Zamiast smaru stalego na dolne golenie jest zalazy olej ktory wlasnie wydaje dzwiek uciekajacego powietrza. Gdyby uciekalo Ci z komory juz dawno byl by padniety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.