adriansocho Napisano 8 Kwietnia 2014 Napisano 8 Kwietnia 2014 Ramy Geant NRS każdy powinien znać - wyjątkowy system zawieszenia, gdzie prosty damper bez platformy pozwala w znacznym stopniu ograniczyć bujanie. Ja posiadam ramę XtC Team z 2000 roku - czarny lakier i żółte napisy, niektórzy mówią, że kultowa wersja. U mnie nie ma opcji zmiany skoku, tzn. cały czas jest 80 mm. Pytanie brzmi - czy za skok odpowiedzialna jest tylko dźwignia pośrednicząca ta mocowana do podsiodłówki i dampera? Czy mogę poszukać na znanym portalu aukcyjnym tego elementu z któregoś z nowszych modeli, wymienić go i cieszyć się możliwością ustawienia 95 mm skoku?
tobo Napisano 8 Kwietnia 2014 Napisano 8 Kwietnia 2014 Jeśli dobrze pamiętam to modele z regulacją skoku miały rockera z dwoma otworami, tak jak wiele innych ram tego typu. A co do prostoty tłumika - to na początku ramy te były sprzedawane z damperem sid i - producent tak podawał - były zaprojektowane do współpracy właśnie z tym tłumikiem Potem były i foxy i gianty....
adriansocho Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Napisano 8 Kwietnia 2014 O, właśnie właśnie, u mnie dźwignia ma po stronie dampera tylko jeden otwór (czyli nie mogę zmieniać skoku). Naturalne jest, że każdy pomyśli, że wystarczy wymienić ową dźwignię (czy dźwignie) na taką, gdzie są dwa otwory, ale może coś pomijam? U mnie jest SID Dual Air, i mimo skoku tylko 80 mm można go ustawić na prawie-sztywniaka, który łyka tylko korzenie wysokości krawężników albo pluszowego pochłaniacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.