Skocz do zawartości

[opony]slick, semislick na długa drogę

Habibek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuję wyprawę na Ukrainę, całość jakieś 3500 km w 21 dni. Traskę chcę pokonać na rowerze MTB, wątpliwości mam przy doborze opon. Stąd prośba o Wasze opinie. Na tył chciałbym założyć semislicka w rozmiarze 26x1,17, na przód coś w szerokości 1,5. Moje obawy wiążą się z tym, czy szerokość opon jest dobrze dobrana i po 200km nie okaże się, że mam obręcze do wymiany. Planuję poruszać się po asfalcie, jednak wiecie jak to jest z drogami (nie wszystko da się zaplanować). Czy uważacie, że szerokość 1,5 na tyle to nie za mało? A może polecacie jakieś inne konfiguracje? Nie mam doświadczenia w gumach szosowych. Pomoc wskazana :)

Pozdr.

a dlaczego nie ? ja uważam, że 1,5 bedą spoko. mocno napompować i na pewno dadzą rade. ze swojej strony moge polecić Rubena Flash 26x1.5. dobre oponki za niedużą kaske(ok.20 pln). i mieszczą sie w nich standarowe detki 2.1-1.75

szczerze mówiąc to nie spotkałem sie. może mało szukałem. na allegro na bank nie ma. ja kupiłem w sklepie rowerowym w krakowie. jeździ sie na nich naprawde świetnie. polecam.

p.s.

a co do agresywniejszego bieżnika to spodobały mi sie ostatnio rubeny saurusy ( tylko żeby nie było że promuje rubene, poprostu fajmne oponki w rozsądnej cenie :)). ale one są 1.9

halo, właśnie kupiłem Michelin Country Rock na tył. Na przód planuję kupić coś cieńszego. Michelin wygląda pożądnie, jak się sprawdzi napiszę jutro, mam zamiar machnąć 200km w jednym kawałku. Na przód założę starego slicka z Authora (1,5), to co prawda już tylko strzęp opony, ale zawsze slick :P

Ruben miałem straszny qpa z nich była,splot w wnętrzu opony zaczoł puszczać ,co powodowało że na oponie pojawiały się bąble co z koleci uniemożliwiało jazde .Wytrzymały jakieś 1500 km .Z czego większość to asflat raz jechałem przez las na nich.

Teraz mam takie http://www.allegro.pl/item110062226_wyprze..._drut_nowa.html