Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

XCR-Lo nie jest taki zły jak o nim mówią. Ja swojego używam do zjazdów i małych skoków, jak na razie zero luzów, nawet myśle o podniesieniu go o 2cm. Jedynie co boli to strasznie brudzace się górne golenie, może to przez słabe uszczelki...:/

  • Mod Team
Napisano

 

 

XCR-Lo nie jest taki zły jak o nim mówią.

Zależy do czego. Do jazdy rekreacyjnej się nadaje.


 

 

No chyba że twój amor permanentnie puszcza olej.

Z czego? Jak z tłumika to za wiele nie puści.

Napisano (edytowane)

XCR nie ma oleju, luzy dostanie po 1 sezonie.

Lepiej kupić jakiegoś RAIDONA coś w tym stylu. XCR szybko się zużyje.

W XCR tłumik jest zamknięty, wiec oleju puszczać chyba nie może.

Edytowane przez Scarper
Napisano (edytowane)
XCR nie ma oleju, luzy dostanie po 1 sezonie. Lepiej kupić jakiegoś RAIDONA coś w tym stylu. XCR szybko się zużyje.

 

Nie potwierdzam ani luzów, ani zużycia. Jeszcze 3 albo 4 rok, nadal jest dość czuły (EDIT: jak na tę półkę cenową :), luzy niewyczuwalne (mam do porównania nowego rs recon silver).

A jeżdzony i w górach (ostatnio zjazd ze skrzycznego) i w miescie - nic sie nie dzieje. Blokada też dobrze działa i czesto z niej korzystam (wiekszość podjazdów i połowa jazdy po miescie). Dobry, tani i mocny sztuciec.

 

Faktycznie sie brudzą golenie. W tej cenie (ok. 230) nie ma konkurencji moim zdaniem.

Ale Raidon to też bardzo zacna propozycja (z tego co słyszałem - bo sam nie jeździłem) i rozważam kupienie go do ramy, na której teraz sobie składam HT.

Edytowane przez pietia79
Napisano (edytowane)

No właśnie ja zapłaciłem wtedy jakieś 220 chyba, jak te po 180 są z blokadą to dobra cena. 280 to już bym sie zastanawiał na dozbieraniu do raidona.

Edytowane przez pietia79
Napisano

Z tym zabrudzeniem to radze sobie brunoxem i jest ok. Ty Scarper masz mocniejsze hamulce od moich (tektro novela 160mm) do tego u mnie przedni hamulec nie jest za duzo używany, może dzieki temu nadal (i oby jak najdłużej) nie mam luzów. Ps: ciekawe co będzie po zwiekszeniu skoku... Ślizgi do xcr widziałem po 25zł sztuka więc wymiana ich co dwa sezony krzywdy dla kieszeni nie zrobi. :D

Napisano

XCR jest wiotki trochę, a na 120mm będzie bardziej wiotki, i szybciej złapie luzy.

Nie opłaca się wymieniać ślizgów w XCR, lepiej zbierać na coś lepszego.

Napisano

Niby ma max tarczę 185mm, 

ja miałem 180mm i taki trochę wiotki, jednak golenie 30mm idzie odczuc.

Ten nowy XCR z 2014 to taki raidon, on już był by ok.

Ale pisze z moich doświadczeń z XCR 2013 z tarcza 180mm i wagą +100KG(mniej się nie da).

Napisano

 

 

Ale pisze z moich doświadczeń z XCR 2013 z tarcza 180mm i wagą +100KG(mniej się nie da).
 

Jutro podniosę go o te 2cm. Jak to mówią jest ryzyko jest zabawa a większy skok na zjazdach zawsze się przyda. Ja ważę 60kg + rower więc wychodzi coś koło 80kg jak bym chyba stał na przednim kole. Myślałeś o zrobienie do niego budżetowej manetki? 
PS: Jutro zrobię sobie klucz do odkręcania nakrętki, żeby nie poniszczyć za szybko ;) wyjmę tą plastikową tulejkę i zastąpię ją metalową podkładką, ciekawe ile to da. 
Napisano

 

 

Możesz podnieść, rower 20KG nie waży chyba.

Aż boje się go zważyć...Wywaliłem tą tulejkę i dałem metalową podkładkę. Amortyzator jest troszkę wyższy ale za to teraz wybiera małe nierówności, jest troszkę miększy na wstępie. W środku jest kupa smaru więc jak na razie o to się się martwię. Wielkim plusem XCR-lo jest prostota w budowie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...