Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem, że sam zabiorę się za wymianę oleju i uszczelek w moim Pike'u. Po rozebraniu zauważyłem, że w lewym goleniu była woda, i dostało się dużo nieczystości, uszczelka olejowa oraz gąbka są rozwalone, a uszczelka kurzowa wygląda dobrze, ale dla pewności i tak ją wymienię. W prawym goleniu jest wszystko ok, ale dla równowagi wymienię wszystkie uszczelki. Tutaj pytam, czym i jak wyczyścić dolne golenie? Gdzie najtaniej znajdę uszczelki oraz jakie oleje i smar (do sprężyny) polecacie? Liczę na jak najniższy koszt bo rower będę chciał niedługo sprzedać.

Napisano

Ja używam najzwyklejszego smaru do łożysk tocznych (ŁT-43) i nie ma żadnych problemów. Jak chcesz to możesz inwestować w jakiś cud przejrzysty ale IMHO szkoda kasy.

Napisano (edytowane)

W tym temacie serwisowałem swojego Pike. Olej dałem Pit Stop- drogi, ale chciałem pierwszy serwis zrobić na oryginalnym.

Ponoć bardzo dobry jest Liqui Moly a tani:). Uszczelki ponoć można motorexem, ale użyłem  rock'n'roll super slick.

Po serwisie amortyzator jest bardzo czuły i miekki.

 

Istotna sprawa to umycie i nasączenie olejem gąbek. Czyszczą się idealnie w kilka godzin w izopropanolu (miałem mocno brudne).

Edytowane przez scirocco
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...