Skocz do zawartości

[oświetlenie] na szosę i mtb

fatchris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam uniwersalnego zestawu oświetlenia na szosę jak i rower górski. Maszyny to odpowiednio TREK 1.2 oraz FELT Q900. Wiem że tylna lampka nie jest istotna. Zastanawia mnie co wybrać i ile przeznaczyć. Wstępnie wykładam 100zł na komplet. Jakieś propozycje bo jestem zielony w temacie.

Pozdrawiam!

Zależy mi na jeździe w nocy. Chcę czuć się bezpieczny jak i inni uczestnicy ruchu czuli się bezpieczni. I właśnie kuszą te latareczki oferowane przez Dariusza czy Greg'a ale czy nie oślepi to innych ludzi na drodze? Nie chcę być intruzem, wobec którego ludzie w samochodach będą wściekli. Na tył idzie coś co zapewni bezpieczeństwo a na przód mega widoczność.

Oślepią i to mocno. Ale można wykonać osłonkę odcinającą górę strumienia światła i jest ok. Jak zdecydujesz się na latarkę od Grega, to możesz podpytać na forum użytkownika Plastyk o osłonkę, ma zrobić kilka(naście) sztuk dobrych osłonek z zawiasem pozwalającym na przestawianie mijania/długie czy jak kto woli uliczne/leśne.

• Mod Team

http://www.swiatelka.pl/viewforum.php?f=52

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1143136

Tak się składa że, zajechała dziś do mnie EDC X1 by greg wersja 900lm. Daje pięknie, jeszcze się mocno gubię w obsłudze sterownika extended.

Natomiast radzę się poważnie zastanowić wszystkim zainteresowanym nad wyborem optyki, wybrałem TIR narrow i mam wrażenie że będzie ciut za duże skupienie, Reflector OP możliwe że byłby lepszym wyborem. Na dniach będę testował.

• Mod Team

Jest bardzo solidna, do noszenia w łapce chyba lepszy byłby większy solarforce ale edc na rower jest wręcz idealna.