Perzon Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 WitamMam nietypowe pytanie. Mój rower posiada linkę oraz panceż tylnego hamulca poprowadzony w ramie. Chciałbym wymienić kierownicę i stoję przed dylematem. Chciałbym zachować oryginalną owijkę na kierownicy na przyszłość, ale nie wiem co z linkami. Chodzi mi o to że linki są puszczone pod owijką, a dalej w ramie. Jeśli wyjmę panceż z ramy to domyślam się że wprowadzenie tam nowego może być kłopotliwe, z drugiej zaś strony nie mam jak zostawić tych linek i pancerzy bez zdejmowania owijki.Są może jakieś patenty jak włożyć tam nowy pancerz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baltazaros Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Cosik albo ślepy jestem albo załącznik nie przeszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Przywiąż na końcu pancerza lub linki sznurek i wyciągnij z ramy. Potem w druga stronę i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perzon Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Teoretycznie pomysł ze sznurkiem jest ok, ale obawiam się że jak przywiąże go na końcu i wyciągnę panceż to sznurek się zsunie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 To tragedia, że ludzie sobie teraz nie radzą nawet z najprostszymi problemami. Wyjmij linkę, ale zostaw pancerz w środku. Przyklej do starego pancerza taśmą izolacyjną nowy pancerz tak, żeby tworzył jedną całość. Przeciągnij, potem wsuń linkę. Da się to spokojnie zrobić też nawet jakbyś nie miał włożonego pancerza. Wtedy włożyłbyś linkę i złapał z drugiej strony. Następnie nasunąłbyś pancerz i linka by go poprowadziła. Kawałek zaklejonego nowego pancerza najlepiej odetnij, bo może zostać na nim klej. Ewentualnie odtłuść, żeby nic z niego tam nie zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perzon Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 @lyndowss - spokojnie bez nerwów Gdyby to było takie proste to bym nie pytał. Mimo że wgłębienie w ramie jest spore, to sam otwór na panceż jest mały - poruszenie tym panceżem co jest wsadzony jest kłopotliwe a co dopiero mówić o doklejeniu jeszcze izolacji. Dziś pokombinuje żeby puścić samą linkę a dopiero poźniej panceż. Temat do zamknięcia, dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baczek Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Poszukaj na yt jest film jakis kolejny typu "how to..." koles zmienia pancerze w niebieskiej ramie treka. Generalnie wyglada to tak ze najpierw wyciaga stary pancerz zostawiając linke w ramie, następnie uzywa jej jako pilota i po niej nasuwa nowy pancerz, pozniej wyciaga linke i ma przeprowadzony pancerz gotowy na nową linke. Znalazłem : How To Convert From Downtube Shifters To STI Shif…: To o czym mowilem mniej wiecej zaczyna się od 14:30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.