Skocz do zawartości

[amortyzator] Suntour XCR RL jaki olej dać?


flor3q

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginalnie tam nie ma oleju :teehee:

Tzn jest, ale szczelnie zamknięty w nierozbieralnym tłumiku, więc tak jakby go nie było, bo nie powinno się nim zawracać głowy.

 

Jeśli chcesz serwisować to wazelina techniczna do środka po taniości (nałóż do rowków wokół uszczelek kurzowych), a podczas użytkowania Brunox na lagi do uszczelek i będzie śmigał na ile może.

Edytowane przez seraph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oryginalnie tam nie ma oleju Tzn jest, ale szczelnie zamknięty w nierozbieralnym tłumiku, więc tak jakby go nie było, bo nie powinno się nim zawracać głowy.   Jeśli chcesz serwisować to wazelina techniczna do środka po taniości (nałóż do rowków wokół uszczelek kurzowych), a podczas użytkowania Brunox na lagi do uszczelek i będzie śmigał na ile może.
 

 

Czyli nie ma poco kupować ojeju :P

Mam nadzieje że jak rozkręcę amora to potem go złoże bo będę robił to 1 raz  :icon_confused: Ale według poradników na YouTube to banalnie proste :P


 

 

Tu zdaje się ktoś miał podobny problem.. zerknij http://nobmob.com/node/9860
 

 

Za dużo nie zrozumiałem bo mój angielski nie jest w pełni idealny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko przeczytałem ten artykuł i generalnie gdyby u Ciebie miało dojść do wymiany oleju to mineralka 20W.... czyli praktycznie dowolny, np. 20w/40.... 20w/50. oznaczenie 20W/50 mówi, że przy temp. -20 jest on najgęstszy, a przy 50 jest najrzadszy - Czytaj więcej http://www.forumsamochodowe.pl/co-to-za-olej-20w50-vt34949.htm#ixzz2xZb7QXto

 

Tyle, że ja na amorach nie jeżdżę.. i może okazać się faktycznie, że wazelina tylko zostaje :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego tłumika, jak XCR ma nierozbieralny kartridż? Jedyny olej, jaki może się znaleźć w tym widelcu to pseudokąpiel olejowa. I wtedy nie ma znaczenia co to za olej, a ilość nie przekracza kilku mililitrów. Choć osobiście bym sobie darował lub ewentualnie rozrobił smar z olejem, by był trochę bardziej płynny. Na samym oleju, nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oryginalnie tam nie ma oleju Tzn jest, ale szczelnie zamknięty w nierozbieralnym tłumiku, więc tak jakby go nie było, bo nie powinno się nim zawracać głowy.   Jeśli chcesz serwisować to wazelina techniczna do środka po taniości (nałóż do rowków wokół uszczelek kurzowych), a podczas użytkowania Brunox na lagi do uszczelek i będzie śmigał na ile może.

 

a zamiast wazelinki może być smar do łożysk? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...