Rulez Napisano 19 Lipca 2014 Napisano 19 Lipca 2014 (edytowane) Nigdy nie miałem problemu z wkręceniem tłumika, wystarczy, że tłumik jest "otwarty" wkładam do niego imbus (tą dłuższą częścią) ciągnę do siebie i kręcę w lewo ... Żeby prawidłowo ustalić poziom oleju amortyzator musi być napompowany, tłumik odbicia otwarty a pozycja amortyzatora w pionie, wlewa się olej i mierzy odległość lustra oleju od górnej krawędzi goleni, to takie proste ... przy wkładaniu tłumika kompresji musi on być "otwarty" ... Taka śruba powinna być dostępna w dobrym sklepie . Edytowane 19 Lipca 2014 przez Rulez Cytuj
paxorc Napisano 21 Lipca 2014 Napisano 21 Lipca 2014 Okazało się, że było trochę za mało oleju w tłumiku przez co, podczas montażu chował się. Także dzięki za pomoc Cytuj
paxorc Napisano 5 Sierpnia 2014 Napisano 5 Sierpnia 2014 Witam, po złożeniu amora i przejażdżce rowerowej zauważyłem, że spod prawej dolnej goleni wycieka lekko olej (ok 1ml) i objaw ten występuje, gdy amortyzator jest w użyciu (np. podczas jazdy). Wykręciłem jeszcze raz tłumik, przeczyćsciłem z zewnątrz to co wyciekło i skręciłem go i nadal wycieka lekko olej. Nie wiem co może być przyczyną tego wycieku. Do obu dolnych goleni wlałem po 16ml 5W/30. Cytuj
Rulez Napisano 7 Sierpnia 2014 Napisano 7 Sierpnia 2014 O tej którą pokazuje ołówek : http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/17222-img-0522/ Cytuj
paxorc Napisano 9 Sierpnia 2014 Napisano 9 Sierpnia 2014 To u mnie uszczelka wygląda jakby cieńsza i pewnie dlatego lekko wycieka. Idzie może jakoś to "uszczelnić" bez zakupu tłumika? http://zapodaj.net/da28f809cf4f2.jpg.html http://zapodaj.net/de384a7d45d4a.jpg.html Dodatkowo zauważyłem na lewej goleni takie mazy/przetarcia, nie wiem jak to dokładnie się nazywa, przecierałem lekko ściereczką, lecz to nie schodzi. Próbować to odtłuszczaczem przetrzeć czy lepiej nie? http://zapodaj.net/ab956a214ab25.jpg.html http://zapodaj.net/43a722291b294.jpg.html Cytuj
Rulez Napisano 10 Sierpnia 2014 Napisano 10 Sierpnia 2014 Żeby uszczelnić połączenie wystarczy zakupić dopasowany oring i założyć go pod uszczelkę. Fotki pokazujące odbarwienia są tak fatalne, że aż wstyd ... Cytuj
paxorc Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 Żeczywiście pomógł mały oring i nie zayważyłem już wycieku, także ten problem zostal rozwiązany Co do przebarwienia, to może te zdjęcia coś pomogą: http://zapodaj.net/1520ce2e6702c.jpg.html http://zapodaj.net/9ace903b0e04a.jpg.html Cytuj
Rulez Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 Wygląda jak jakaś wada w procesie pokrywania anodą, anoda chyba zeszła . Cytuj
paxorc Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 Czyli spróbować reklamować, żeby zabezpieczyć się przed korozją? Chociaż, nie wiem czy uznają to po niecalym roku używania. A też o tyle dziwne, że to zjawisko wystąpiło tylko na lewej ladze w górnej części. Cytuj
Rulez Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 Próbował bym reklamować, wygląda na wadę produkcyjną . Cytuj
jasinski21444 Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Powiedzmy że jak miałem jeszcze 29 to miałem podobne coś lecz od nowości , amor z crc . Ale było to tylko w górnej części przy koronie na jednej ladzie i w dodatku dużo mniejsze .. Jeździłem tak długo i nic sie z tym nie działo . Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez jasinski21444 Cytuj
Rulez Napisano 11 Sierpnia 2014 Napisano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja nie twierdzę, że będzie się z tym coś działo, ale po pierwsze wygląda to jak "goła" powierzchnia aluminium narażona na utlenianie, działanie soli itd, po drugie nadaje się do reklamacji. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Rulez Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.