sruPL Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Witam, otóż byłem posiadaczem pięknego roweru Giant Revel 3 Disc z roku 2012, który sprawdzał się dobrze pomimo paru wad technicznych jak i wizualnych (piękny kolor czarno-czerwono-biały i moje białe siodełko było podatne na przefarbowanie od jakichkolwiek spodni ) Po czym jakieś pół roku temu został mi on skradziony. Jak wiemy od naszego pięknego kraju nie mogłem się spodziewać ani odnalezienia roweru ani pomimo złapania znanego już złodziejaszka, zobaczenia moich pieniędzy Jednak mam teraz szansę odkupienia czegoś w tej samej półce cenowej i wolę pozostać przy nim, jednak szukanie starego rocznika chyba mija się z celem? Chociaż te nowe wersje kolorystyczne na pierwszy rzut oka wydają się obleśne, to jaka jest różnica techniczna? Nie znam się najlepiej na sprzęcie, widać w niektórych tabelkach brak informacji, w innych jest ich sporo: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.3.disc/9167/49306/#specifications - 2012 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.3.disc/14068/64228/#specifications 2013 Czy różnica jest znaczna i w skrócie co się zmieniło na gorsze/lepsze ??? Przy okazji z rocznika 2013 jaką wersję kolorystyczną polecacie? I na koniec wszelakie rozmiary wszystkiego, 180 cm i ponad 60 kg, co będzie mi pasowało? (Taa, mało ważę, ale już nad tym pracuję ) Dzięki za wszelkie odpowiedzi
Tadeus Napisano 31 Marca 2014 Napisano 31 Marca 2014 Są prawie identyczne, brałbym ten, który ci się bardziej podoba/jest tańszy. Inna sprawa, że za taką kasę można dostać lepszy rower, ale skoro już miałeś i lubisz to kupuj i bądź szczęśliwy.