AndrosX Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) Witam, wygrałem aukcję roweru, w poniedziałek ma do mnie przyjść chcę was tylko zapytać czy amortyzator na zdjęciu to na 100% reba. Gość od którego kupiłem rower powiedział, że usuwa wszelkie naklejki ze swoich rowerów bo mu się nie podobają. Porównywałem oczywiście ze zdjęciami google i raczej się zgadza ale przy takim zakupie chciałbym się po prostu upewnić bo jestem początkujący. Oto link to zdjęcia: http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/40/78/25/13/4078251398_4 Aha i gdyby ktoś wiedział co to konkretnie za model to będę wdzięczny. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Edytowane 30 Marca 2014 przez durnykot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Stary rocznik reby, ma mocowanie do hamulców v-brake. Nie jest to najniższa wersja bo widać pokrętło gate po lewej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Na moje oko to jest Reba. Rocznik ok 2005-2006. Tak jak tobo wspomniał wyższy model Team bo ma regulację gate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 To wygląda jak rocznik jakiś 2006 .. jakoś tak. Zwróć uwagę na uszczelki kurzowe, jak nie były wymieniane od nowości powinieneś to zrobić czym prędzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrosX Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Ok, dzięki za pomoc z tego co pisał poprzedni właściciel przed sprzedażą przeszła kompletny serwis dla pewności jeszcze zapytam czy wymieniane były w/w uszczelki. Jak myślicie te przetarcie widoczne na zdjęciu może być poważną sprawą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Wrzuć jakieś większe zdjęcie jeśli posiadasz ale z tego co widać to przetarcie jest masakryczne. Owszem uginać się będzie ale wartość widelca szacunkowo w granicach 200zł w takim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 200 ? No nie przesadzajmy Nawet z takim przetarciem jest wart więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrosX Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 No to mnie troche zmartwiliście... A coś takiego może rzutować na pracę amortyzatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Będzie pracował, jednak powoduje to szybsze łapanie brudu do środka i ścieranie uszczelek kurzowych co jeszcze bardziej przyspiesza łapanie brudu a wiadomo amor z syfem w środku będzie chodził coraz gorzej i zużywał się w postępie geometrycznym. Poza tym takie wytarcie wpływa również na ścieranie się tulei ślizgowych co w prostej linii prowadzi do powstania luzów na amortyzatorze. Puklus, na moje to 200 do max 300, te modele chodzą na allegro po 450-550zł w idealnym stanie. Niema naklejek które same w sobie to ok 50zł, serwis jest obligatoryjny przy takim zabytku, ciężko powiedzieć czy właściciel faktycznie go serwisował patrząc na stan, dodatkowo przetarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 30 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 W całości ... natomiast na części można dużo więcej z tego uciągnąć zwłaszcza jak tuleje ślizgowe są dobre. bez dokładnych zdjęć ciężko powiedzieć cokolwiek więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrosX Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Jutro wrzucę dokładniejsze zdjęcia tego amorka, szczerze mówiąc jestem podłamany troszeczkę. Powiedzcie mi ile wg was taki rower może być wart zwracając również uwagę na to przetarcie. Rama merida flx Widelec Reba, po serwisie, brak luzów, widoczne przetarcia anody na goleniach Koła na piastach XT, obręczach Mavic 717 i szprychach DT Competition. Korba SLX Przednia przerzutka SLX - nowa. Tylna przerzutka XT. Hamulce XT po serwisie, zalane nowym olejem, odpowietrzone. Siodło Sella Italia C2 Gel Flow - praktycznie nowe, Kierownica prosta XMssion 600mm + mostek 120mm, Sztyca FSA aluminiowa. Manetki Alivio 3x9 Fotka całości: http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/40/78/25/13/4078251398 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrosX Napisano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Przyszedł do mnie dziś ten rowerek, wszystko fajnie z wyjątkiem tej nieszczęsnej reby, przetarcia są dosyć spore i zostawia duże ilości oleju na goleniach. Powiedzcie mi ile +/- może kosztować serwis z wymianą uszczelek itd? I jeszcze ponawiam powyższe pytanie co sądzicie o wartości roweru. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 31 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 U pepiczków pełny zestaw uszczelek ok 50zł + mniej wiecej tyle samo za 400ml oleju do tłumika. czyli w 100-130zł powinieneś sie zmieścić. http://www.forumrowerowe.org/topic/153094-wwwkupkolocz-zakupy-grupowe-terminy-wysylka-koszty/ tutaj grupowe zakupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Takie przetarcia zarżną nowe uszczelki w szybkim tempie, lepiej poszukaj nowych górnych lag zanim weźmiesz się za wymianę uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 1 Kwietnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Teoretycznie znajdując golenie górne w bardzo dobrym stanie, miałby rebe niemal że idealną z rocznika ok 2006. O ile ślizgi są dobre a pewnie są skoro luzów nie ma, można by poszukać. Problem w tym że pierwsze co pada w widelcach przez głupotę to właśnie anoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 pojeździć ile się da, potem wyrzucić do śmieci. Zabawa w składanie jest nieopłacalna. Jest duze ryzyko, że ślizgi też są wyeksploatowane. Radzę odkładać 5zł dziennie, a niebawem będziesz mieć nowy widelec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.