Skocz do zawartości

[rower] Rower dla nie początkującego/niewymagającego

Naab

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

jestem tutaj nowy i nie za bardzo wiedziałem gdzie założyć temat, więc nie miejcie mi za złe.

Chciałbym kupić jakiś budżetowy rower, na którym będzie mi się przyjemnie jeździło. Przeznaczony będzie do jazdy rekreacyjnej (do 50km/dzień, co jakiś czas), typowo po drogach i leśnych ścieżkach. Za jakim typem modelu powinienem się rozejrzeć? (górski, trekkingowy, MTB - nie znam się).

Druga sprawa, to rozmiar. Mam 175 cm i 65kg wagi. Zależy mi na tym, żeby rower był stosunkowo lekki.

Chciałbym Was również prosić o polecenie jakiś modeli spełniających moje wymagania (głównie cenowe - do 700-800zł). Myślę, że jak na pierwszy raz nie muszę wydawać więcej pieniędzy (wiem, wiem, że przyjemność z jazdy na pewno jest nieporównywalna w droższych modelach). Chciałbym Was również prosić o poradę - czy lepiej kupować nowy/używany model, zestaw/części? Co jest najważniejsze w rowerze budżetowym (na co zwracać uwagę)?

Z góry dzięki i pozdrawiam,
Naab

Napisano
(głównie cenowe - do 700-800zł). Myślę, że jak na pierwszy raz nie muszę wydawać więcej

Przydałoby się wydać więcej. Za tę cenę, praktycznie wszystkie rowery są jednakowe i warte naprawdę niewiele

Przeznaczony będzie do jazdy rekreacyjnej (do 50km/dzień, co jakiś czas), typowo po drogach i leśnych ścieżkach. Za jakim typem modelu powinienem się rozejrzeć? (górski, trekkingowy, MTB - nie znam się).

Chyba najlepiej cross 

Druga sprawa, to rozmiar. Mam 175 cm

Zależy od modelu. W większości 19" powinno być dobre. 

Chciałbym Was również prosić o poradę - czy lepiej kupować nowy/używany 

Generalnie, lepiej nowy, ale w tej cenie, tylko używany.

Napisano

Dzięki, a mógłbyś polecić mi pare jakiś modeli, które uważasz za "dobre", albo "warte ceny"? Tak, żebym miał do czego porównać :)

Napisano

Witam wszystkich,