hehe12 Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Wybieram się w lipcu na rajd rowerowy dookoła Polski. W moim rowerze (nie pierwszej już młodości ) mam stery klasyczne, które dosyć często się rozregulowują. I bym potrzebował klucze, żeby sobie podregulowywać. Tylko jakie? To są jakieś rozmiary czy jak? Nie potrzebuję jakiegoś świetnego sprzętu, tylko tak tylko żeby przejechać bezproblemowo cały rajd
lyndowss Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Dwa odpowiednich rozmiarów klucze płaskie. Tylko nie oczkowy, a z wycięciem, żebyś się nie rozpędził i odpowiedni rozmiar imbusu. http://wrower.pl/sprzet/stery,5452.html Krótka lektura dla Ciebie. Jeżeli chcesz jeździć po Polsce to pomyśl nad jakimś rozwiązaniem, bo to będzie upierdliwe w długiej trasie. Przynajmniej jakaś taśma teflonowa, zęby tak bardzo się i często nie luzowało. W dodatku wtedy gwint na pewno wytrzyma. Jeżeli warunki Ci sprzyjają to zmień mostek przed wypadem na a-head jeżeli się da. Wtedy wystarczy jeden imbus, który będzie lżejszy i będziesz go pewnie miał o ile posiadasz, albo kupisz taki podręczny scyzoryk narzędzi rowerowych.
Mod Team Puklus Napisano 27 Marca 2014 Mod Team Napisano 27 Marca 2014 Moje stery klasyczne były na klucz 32. wątpię byś taki klucz ze sobą woził ja zawsze ręką dokręcałem w trasie
qrczakzul Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Tylko jedna nakrętka jest ręcznie dokręcalna, z resztą może być problem. Klucz regulowany? Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
lyndowss Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Adjustable_wrench2.svg Pozostałe angielski nastawny, ale jest cięższy niż imbus i dwa klucze odpowiedniego rozmiaru. Poza tym jest szeroki i może jednocześnie pokrywać bieżnię i nakrętkę. Można kupić takie tanie klucze za parę złotych. One są zazwyczaj lekkie i to dużo lżejsze od solidnej marki Cr-V. ja zawsze ręką dokręcałem w trasie Dobre to by było podczas jazdy po podwórku, ale nie w wycieczce dookoła Polski.
hehe12 Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Napisano 13 Kwietnia 2014 Ok, oddam rower jeszcze raz do serwisu, żeby zrobili mi stery z jakąś taśmą teflonową. A tak na wszelki wypadek to wystarczą mi takie zwykłe klucze: http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/40/62/45/78/4062457887 Moje stery mają 32 mm
Fenthin Napisano 13 Kwietnia 2014 Napisano 13 Kwietnia 2014 Jedziesz na wyprawę, więc serwisować sprzęt będziesz sam, a oddajesz go do serwisu. W jakim celu? @lyndowss Cr-V oznacza stal chromowo-wanadową
hehe12 Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Napisano 13 Kwietnia 2014 W serwisie tylko centruję i stery reguluję. Całą resztę zawsze robiłem sam A stery klasyczne wszystkie są takie same? Czy bywają takie lepsze i takie gorsze? Bo ja mam takie zwykłe za chyba 20 czy 30 zł. A na allegro widzę takie jakby lepsze za ponad 100 zł. Tylko czy takie "lepsze" mniej się rozregulowują?
lyndowss Napisano 13 Kwietnia 2014 Napisano 13 Kwietnia 2014 Cr-V oznacza stal chromowo-wanadową Tak, wiem. Nie wiem o czym myślałem, że tak napisałem. Chodziło mi o ten rodzaj stali (Cr-V), który jest zawsze cięższy od ciastoliny za kilka złotych. Taka ciastolina jednak przydaje się czasami jeżeli zależy nam na wadze tak jak w tym przypadku, a do roweru jest wystarczająca. Na jeden wypad powinna wystarczyć. Nie mogę czytać co Ty tu piszesz! Chcesz sam stery regulować podczas wyprawy po całej Polsce, a teraz oddajesz do serwisu. Nabierz wprawy teraz zanim wyjedziesz, żeby zajmowało Ci to 5 minut, a nie pół godziny. w środku jakiegoś lasu na szosie nie będzie FR i nikt nie przybiegnie z pomocą. Serwisów też tam nie ma. To rozwiązanie tak ma i już. Najlepiej spróbuj wymienić to na a-head, bo ciężko to widzę. ja bym się na coś takiego nie porywał, bo to będzie upierdliwe. Widząc Twoją rękę do takich rzeczy to jeszcze gorzej. W dodatku widząc Twoje lenistwo, bo nie przeczytałeś i nie zapoznałeś się z tym artykułem do którego podałem link. Nawet nie musiałeś czytać całego a tylko dotyczący Twoich sterów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.