Michael1991 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Witam!Rozebrałem swojego Epicona (2012 r.) wyczyściłem golenie, uszczelki kurzowe, ale zauważyłem, że w lagach zamiast oleju znajduje się smar stały. Czy pomimo tego, że nie usunąłem smaru mogę wlać tam olej do amortyzatorów? Jeżeli tak, to jaki olej mogę użyć: 5W, 7.5W, 10W? I jeszcze jedno pytanie, czy uszczelki kurzowe mogę zalać olejem silnikowym 5W?Pozdrawiam i miłego wieczoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3RMIT Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 W dolnych lagach w epiconie właśnie powinien być smar stały olej nie wlewa się do lag tylko do tłumika ewentualnie kilka ml do komory powietrznej do uszczelnienia na forum jest temat o serwisowaniu epicona w nim są wszystkie odpowiedzi na twoje pytania zapraszam do lektury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 27 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 olej nie wlewa się do lag Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 27 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Czy pomimo tego, że nie usunąłem smaru mogę wlać tam olej do amortyzatorów? Nie bardzo, bo to bez sensu. Usuń smar i dopiero wlej olej. Ale nie z tłumika, za rzadki będzie, wlej15w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) Ja leje 10W jest w sam raz , ten sam pakuje do tłumika i komory powietrznej oraz dolnych lag Edytowane 27 Marca 2014 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 27 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Jakie macie odczucia z pracy widelca po zastąpieniu smaru stałego olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 W moim przypadku jego praca stała się bardziej liniowa, cześciej musze przecierać golenie górne amortyzatora po jeździe.Nie ma efektu zmulenia pracy amortyzatora nawet po 2k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 W moim przypadku jego praca stała się bardziej liniowa, tu można by rzecz jest ze 2-3 opcje przy zalewaniu: - zalewamy olej kiedy widelec jest całkowicie złożony. Po napompowaniu powstaje swoista negatywna komora o nie wielkim ciśnieniu która faktycznie może sprawiać że charakterystyka sie zmieni. - zalewamy olej przy rozłożonym widelcu. Tutaj jest na odwrót, kompresowane powietrze zaczyna działać jak komora pozytywna ale jak będzie go za dużo wydmucha uszczelki - zalewamy w połowie ... efekt połowiczny Sam w sumie tez używam oleju 10w bo akurat taki miałem pod ręką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.